با محور معیشت، درمان و منزلت انجام شد؛

دیدار مدیر صندوق بازنشستگی کرمان با هیات مدیره بازنشستگان آموزش و پرورش استان

مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمان با اعضای هیئت مدیره جامعه بازنشستگان آموزش و پرورش این استان پیرامون سه موضوع معیشت، درمان و منزلت اجتماعی بازنشستگان دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کرمان، در این جلسه که با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل جامعه بازنشستگان آموزش و پرورش برگزار شد، هریک از اعضای هیئت مدیره گزارشی در خصوص خدمات این تشکل به جامعه بازنشستگان کرمانی ارائه دادند.

«محمد سلیمانی» مدیرصندوق بازنشستگی استان کرمان نیز با اشاره به جمعیت بازنشستگان استان که حدود ۷۰ هزار نفر هستند، گفت: کثرت ذینفعان فرصتی مناسبی برای برنامه ریزی و استفاده از این ظرفیت است.

وی با اشاره به صدور احکام ۲۰ درصد افزایش حقوق بازنشستگان براساس مصوبه هیات دولت و پرداخت آن در فروردین ماه گفت: صندوق بازنشستگی نقشی در تعیین میزان حقوق ندارد و مبلغ حقوق به پیشنهاد هئیت دولت و تصویب نمایندگان مردم در مجلس تعیین می شود و صندوق مجری قوانین و مقررات بالادستی است.

سلیمانی افزود: مسایل و مشکلات بازنشستگان در هر سه حوزه معیشت، درمان و جایگاه اجتماعی را به خوبی می دانیم و تلاش می کنیم با ارایه پیشنهادات کارشناسی و موثر برای حل مشکلات و بهتر شدن زندگی جامعه هدف گام برداریم.

مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمان تصریح کرد: در حوزه درمان و بیمه تکمیلی، قرارداد مناسب تری نسبت به سال های گذشته بسته شده است؛ بطوری که اعمال جراحی تخصصی و عمومی بدون سقف قابل پرداخت خواهد بود.

وی همچنین استفاده از ظرفیت خانه امید را در بهبود وضعیت کرامت و منزلت اجتماعی بازنشستگان موثر دانست.