با حضور معاون سیاسی استانداری انجام شد؛

برگزاری نشست انجمن ورزشی بازنشستگان کهگیلویه و بویراحمد

جلسه انجمن ورزشی بازنشستگان کهگیلویه و بویراحمد در خانه امید بازنشستگان یاسوج در حضور معاون سیاسی امنیتی و انتظامی استاندار برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط‌عمومی مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور معاون سیاسی امنیتی و انتظامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیر صندوق بازنشستگی استان، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان، مدیر کل ورزش و جوانان استان، معاون اداره کل استاندار و روسای کانون بازنشستگان و بازنشستگان ورزشکار جلسه انجمن ورزشی بازنشستگان در خانه امید یاسوج برگزار شد.

“محمدتقی جلیلی بهابادی” مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویر احمد هدف از تشکیل این جلسه را برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره ورزشی بازنشستگان عنوان کرد.

جلیلی افزود: با توجه به اعتبار تخصیص یافته جهت ایجاد نشاط بین بازنشستگان امکاناتی از قبیل میز تنیس، فوتبال دستی، دارت و شطرنج خریداری و در خانه امید یاسوج نصب شده است.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: خواسته بازنشستگان توجه مدیران استان به امور ایشان است و از مسئولان می خواهیم امکاناتی نظیر استخر و باشگاه تیراندازی مناسب را برای برگزاری جشنواره ورزشی اختصاص دهند.

در ادامه جلیلی بهابادی برنامه برگزاری پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان را تشریح کرد و به برگزاری مسابقات رالی گردشگری تفریحی در راستای ترویج فرهنگ گردشگری سلامت محور صندوق بازنشستگی کشوری در مرداد ماه اشاره کرد.

در ادامه این نشست، بازنشستگان حاضر  مطالبات خود را در حوزه های رفاهی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی بیان کردند و از مسؤلین و مدیران درخواست همکاری و توجه نمودند.

“هاشمی مهر” معاون سیاسی امنیتی و انتظامی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست ابراز داشت: دین اسلام احترام به بزرگان را چه در رفتار و چه خدمت به آنها بسیار مهم دانسته و بارها نیز در این زمینه سفارش نموده است.

وی افزود: حرمت بازنشستگان عزیز باید همراه با خدمات بهتر به آنها مورد توجه قرار گیرد.

هاشمی مهر بازنشستگان را مخزنی از تجارب گرانبها و مدیران گذشته دانست که باید از تجربیات آن ها استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار خاطر نشان کرد: در جلسه شورای اداری استان تمامی خواسته های بازنشستگان را که در استان قابل حل است به تمامی مدیران کل اعلام‌می کنیم تا انشالله با بازنشستگان نهایت همکاری را به عمل آورند.

هاشمی مهر همچنین گفت: برای برگزاری پنجمین جشنواره ی ورزشی بازنشستگان، همه ادارات استان که وسایل و امکانات و سالن های ورزشی دارند باید همکاری لازم را انجام دهند.

در پایان این جلسه از وسایل و تجهیزات ورزشی نصب شده در خانه امید یاسوج رونمایی و به بهره برداری رسید.