در جریان سفر به استان اراک انجام گرفت؛

بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خانه امید شهرستان محلات

دکتر سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز جمعه ۲۲اردیبهشت در جریان دومین روز از سفر خود به استان مرکزی از خانه امید بازنشستگان شهرستان محلات بازدید کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی استان مرکزی، «سید صولت مرتضوی» در این دیدار که در حاشیه بازدید از پروژه‌های در حال اجرای شهرستان محلات انجام گرفت، از نزدیک در جریان فعالیت ها، خدمات ارایه شده و مشکلات خانه امید محلات قرار گرفت.

گفتنی است خانه امید شهرستان محلات، به مساحت ۶۸۰ متر، در سال ۹۶ به بهره برداری رسیده است و در حال حاضر خدماتی مانند چاپ فیش و احکام حقوقی، ثبت نام وام های صندوق بازنشستگی کشوری، ارائه گواهی ضمانت و کسر از حقوق، ثبت نام مسابقات ورزشی را به بازنشستگان این شهرستان ارائه می دهد.

در این مرکز همچنین امکان استفاده از کتابخانه، کلاس های آموزشی، سالن ورزشی در رشته های تنیس روی میز و دارت برای بازنشستگان فراهم است و با پیگیری‌های هیات امنای خانه امید محلات و همکاری شرکت آتیه سازان حافظ، به زودی خدمات پزشکی رایگان در این مرکز خانه امید ارائه خواهد شد.