در نشست با معاون استانداری یزد مطرح شد؛

تاکید بر پرداخت رفاهیات شاغلین دستگاه‌های اجرایی یزد به بازنشستگان

مدیر صندوق بازنشستگی استان یزد به همراه روسای کانون های بازنشستگی استان با «محمدعلی شاه حسینی» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد دیدار و پیرامون مهم ترین مطالبات بازنشستگان کشوری گفت و گو کردند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان یزد، در ابتدای این نشست، زارع شاهی مدیر صندوق استان گزارشی از عملکرد سال ۱۴۰۱ صندوق بازنشستگی و همچنین وضعیت منابع و مصارف و مشکلات فراروی بازنشستگان ارائه داد.

در ادامه نشست، روسای کانون های بازنشستگی به بیان مشکلات و مسائل حوزه بازنشستگی و مطالبات بر زمین مانده مطرح کردند.

شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد، ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات بازنشستگان در طول خدمت صادقانه آن‌ها گفت: امکان همراهی و حمایت از فعالیت های کانون های بازنشستگی وجود دارد. ما آمادگی داریم در جهت رفع مشکلات کانون ها برای تشکیل تعاونی ها و شرکت های سودآور همراهی کنیم.

در این نشست، مقرر شد تا معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد به عنوان دبیر شورای اداری استان، روسای دستگاه های اجرایی را به اجرای رفاهیات شاغلین برای بازنشستگان همان دستگاه به خصوص در زمان پرداخت کمک های رفاهی به شاغلین ملزم کند.