با هدف تقویت حافظه و روش‌های اصلاح تفکر انجام شد؛

برگزاری دوره‌های آموزشی تفکر خلاق و حافظه کارآمد در خانه مهر یزد

دوره های آموزشی ذهن پویا، تفکر خلاق و حافظه کارآمد که در محل خانه مهر یزد درحال برگزاری است، مورد استقبال بازنشستگان این استان قرار گرفته است.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان یزد، این دوره ها که با هدف تقویت حافظه، استفاده از ظرفیت نهفته مغز به کمک تمرین های اثربخش و اصلاح طرز فکر و آمادگی ذهن و در راستای زندگی شاد برگزار می شود، مورد توجه و استقبال بازنشستگان استان یزد قرار گرفته است.

در این دوره های آموزشی، توضیحاتی درباره «مغز فعال و غیرفعال» توسط مربیان ارائه می شود.

تلاش برای فعال کردن ظرفیت های نهفته فکری بازنشستگان و دوره ای برگزارشدن شامل دوره ابتدایی و تکمیلی به گفته بازنشستگان حاضر در این دوره ها سبب ارتقای توانمندی و نگرش مثبت در میان شرکت کنندگان شده است.

درهمین زمینه خانم اسماعیل زاده، یکی ازشرکت کنندگان در این دوره های آموزشی می گوید: با شرکت در این کلاس، مهارت خوب دیدن، تمرکز و دقت در کارها، ارتقای توانمندی‌ها و نکاتی از روانشناسی مثبت و مهارت‌های زندگی درکنار تمرینات آموزش داده شده باعث شده کیفیت زندگیمان بهتر شود.

خانم برفه‌ای، دیگر شرکت کننده در این دوره آموزشی گفت: پذیرفتن خود با تمام ضعف ها، در لحظه زندگی کردن، امیدواری، اهمیت به شادی و تحرک و مهم‌تر از همه تقویت حافظه از نکات موثر و مفید در این دوره‌ها است.

وی با ابراز رضایت و خرسندی از برگزار این دوره‌ها افزود: ساعت برگزاری کلاس‌ها و سالن تشکیل جلسات مناسب بود که جا دارد از مدیریت صندوق بازنشستگی ‌استان یزد و کارکنان خانه مهر یزد قدردانی کنم .

وی خواستار تداوم این دوره های آموزشی در آینده شد.

گفتنی است، این دوره های آموزشی روزهای یکشنبه ساعت ۱۷ تا ۲۰:۳۰ دقیقه در محل خانه مهر یزد برگزار می شود.