به مناسبت روز جهانی فشار خون انجام شد؛

برپایی ایستگاه سلامت و دورهمی بازنشستگان در خانه امید شهرستان میانه

به مناسبت روز جهانی فشار خون، ایستگاه سلامت و دورهمی بازنشستگان کشوری در خانه امید بازنشستگان شهرستان میانه در آذربایجان شرقی برپا شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل و به نقل از روابط عمومی مدیریت استان آذربایجان شرقی، همزمان با میلاد باسعادت امام رضا(ع) و روز ملی فشار خون، مراسمی ویژه بازنشستگان شهرستان میانه به همت خانه امید بازنشستگان و همکاری اداره بهزیستی در سالن اجتماعات خانه امید با حضور جمع زیادی از بازنشستگان کشوری میانه برگزار شد.

محمدپور بازنشسته فرهنگی ضمن خیرمقدم به بازنشستگان حاضر در مراسم و تبریک دهه کرامت و میلاد امام رئوف، از برگزاری دورهمی بازنشستگان که نیاز ضروری این قشر است قدردانی کرد.

رستمی رئیس کانون بازنشستگان فرهنگی میانه نیز در این مراسم حضور داشت و به نقش و ضرورت کنترل فشار خون در سنین بالا اشاره کرد و برگزاری این گونه مراسم ها را ضروری دانست.

به مناسبت روز ملی فشار خون، سیمین فر، دکتر عمومی شهرستان میانه که در این نشست حضور داشت، توصیه هایی در زمینه بیماری ها و خطرات فشار خون در دوران بازنشستگی عنوان کرد و این دوران را نقطه مهم زندگی در ضرورت توجه به سلامتی برشمرد.

شعرخوانی و اجرای موسیقی سنتی به مناسبت جشن میلاد امام رضا(ع) از دیگر برنامه های اجرا شده در این دورهمی پیشکسوتان و بازنشستگان بود.

لازم به ذکر است با حضور پزشک و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان با برپایی ایستگاه سلامت به مناسبت روز ملی فشار خون، قند و فشارخون و قد و وزن بازنشستگان بصورت رایگان انجام و مشاوره های لازم نیز ارائه شد.