با مشارکت 40بازنشسته در شهر کرمانشاه؛

مسابقه رالی گردشگری خانوادگی بازنشستگان کرمانشاهی برگزار شد

به مناسبت دهه‌ی امامت و ولایت و پاسداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان (۲۵ ذی الحجه) در راستای ارتقای فرایندهای انگیزشی و ترویج فرهنگ گردشگری سلامت محور، مسابقه درون‌شهری اتومبیل‌رانی(رالی)، گردشگری و خانوادگی ویژه بازنشستگان کشوری با مشارکت حدود ۴۰ بازنشسته کرمانشاهی و خانواده هایشان در کرمانشاه برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کرمانشاه، مسابقات رالی گردشگری و خانوادگی بازنشستگان استان کرمانشاه با حضور مدیرصندوق بازنشستگی استان کرمانشاه، روسای کانون‌های بازنشستگی و جمعی از بازنشستگان استان، با حضور ۴۰ شرکت کننده به همراه خانواده هایشان به مناسبت گرامیداشت دهه‌ی امامت و ولایت و پاسداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در مسیرهای تعیین شده در کرمانشاه برگزار شد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه در این آئین با تاکید بر تقویت جایگاه و لزوم حفظ منزلت بازنشستگان اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اجرایی صندوق بازنشستگی کشوری تلاش در راستای رفع مشکلات، اشاعه فرهنگ ورزش، توجه به معیشت، توسعه خدمات رفاهی و رشد سقف تسهیلات وام ضروری به این قشر فرهیخته است.

« کاظم نجفی نیا» هدف از برگزاری رویدادهای فرهنگی و جشنواره‌های ورزشی بازنشستگان را ایجاد انگیزه و نشاط میان این قشر پیشکسوت برشمرد و گفت: رسالت خطیر متولیان امر، رفع مشکلات و دغدغه بازنشستگان است؛ چرا که این اقدام مصداق تقدیر و تکریم‌ آنان است.

نجفی نیا بیان کرد: این رویداد فرهنگی ورزشی به هیچ عنوان مسابقه سرعت نبوده وبه صورت نقشه‌خوانی و رعایت کامل راهنمایی و رانندگی برگزار شده است.

مدیرصندوق بازنشستگان کشوری استان کرمانشاه نیز در این مراسم ضمن اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان این صندوق و تاکید بر توسعه ورزش همگانی، برگزاری چنین مسابقات و رویدادهای فرهنگی ورزشی را اشاعه فرهنگ ورزش سلامت محور بیان کرد.

«کاظم نجفی نیا» با اشاره به مسابقه رالی با مشارکت بازنشستگان این صندوق افزود: برای برگزاری این مسابقه هماهنگی‌های لازم با هلال احمر، پلیس راه، پلیس راهور، نیروی انتظامی و آتش‌نشانی استان صورت گرفته و مجوزات لازم از نهاد‌های مربوطه دریافت شده است.

وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در استان، مطالبات بازنشستگان در حوزه‌های مختلف را مطرح کرد.

او همچنین با اشاره به عملکرد این صندوق و تشریح اقدامات انجام‌شده برای ذینفعان، بزرگداشت منزلت بازنشستگان را ارج نهادن به تلاش‌های ارزشمند این قشر گرانقدر، افزایش انگیزه و ترغیب آنان برای اهمیت به سلامتی و حضور موثر در جامعه عنوان کرد.

مدیر صندوق بازنشستگی کرمانشاه اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه ی امامت و ولایت و پاسداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در روز جمعه ۱۶ تیرماه ساعت ۷ صبح همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی برگزار خواهد شد.

در آیین اختتامیه این مسابقه که با رقابت ۴۰ داوطلب بازنشسته برگزار شد، با معرفی منتخبین و تجلیل از نفرات برتر با اهدای لوح تقدیر و جوایزی به رسم یادبود، تجلیل شد.

گفتنی است؛ این مراسم تحت پوشش خبری خبرگزاری های استانی قرار گرفت که در پایان آقای «مراد حیاتی» با کسب مقام اول، آقایان « خدامراد سلیمی و توفیق قبادی قلعه» مقام دوم و خانم «شهلا سلیمانی » مقام سوم را بدست آوردند.