با حضور معاون استاندار خوزستان انجام شد؛

برگزاری جلسه ستاد هجدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان استان خوزستان

جلسه ستاد هجدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان استان خوزستان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خوزستان، جلسه ستاد استانی همایش ۲۵ ذی‌الحجه (روز خانواده و تکریم بازنشستگان) در روز شنبه دهم تیرماه ۱۴۰۲ در محل دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری و رئیس ستاد استانی همایش ۲۵ ذی‌الحجه برگزار شد، مدیران کل صندوق بازنشستگی کشوری (دبیر ستاد)، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، مدیر کل اداری و مالی و مدیرکل تحول اداری استانداری خوزستان و همچنین معاونین توسعه مدیریت و منابع اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان بعنوان اعضای ستاد حضور داشتند.

پس از بحث و تبادل نظر، هر یک از مدیران کل به ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات و برنامه‌های خود در خصوص برگزاری هر چه باشکوه تر همایش پرداختند.

سپس تمهیدات لازم، تقسیم کار و شرح وظایف هریک از دستگاه های اجرایی استان پیش بینی، تعیین و مصوب گردید و مقرر شد جهت اجرا به کلیه دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداری ها ابلاغ تا به نحو شایسته از بازنشستگان گرامی تجلیل و تکریم بعمل آید.