با محور مهم‌ترین مقالات بیمه‌ای؛

شماره جدید نشریه ایسا باعنوان“مروری بر تامین اجتماعی بین المللی” منتشر شد

جدیدترین نشریه اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی (ISSA)، با عنوان «مروری بر تأمین اجتماعی بین الملل» ویژه ماه های آوریل و ژوئن سال ۲۰۲۳ میلادی منتشر شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری و به نقل از اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی (ISSA)، شماره جدید نشریه مروری بر تأمین اجتماعی بین الملل ویژه ماه های آوریل و ژوئن سال ۲۰۲۳، حاوی مهم ترین مقالات بیمه ای با موضوعات مختلف است.

در این شماره از نشریه ایسا به مقالاتی چون “نقش بیمه متقابل و اجتماع محور در حمایت از سلامت اجتماعی: تجربه بین الملی درخصوص وظایف تفویض شده”، “درآمد خانوار در وضعیت اضطراری در کشور آرژانتین: فرصتی برای توانمندسازی زنان”، “تاثیر بالقوه معرفی نظام تامین اجتماعی در کشور فلسطین: یک رویکرد تعادل عمومی محاسبه پذیر”، “سوابق کاری و ناتوانی کارگران در برآورده کردن الزمات حق بیمه بازنشستگی: مقایسه کشورهای مکزیک و اروگوئه” و “نمایه‌کار: اصلاح و نگه داری یک ابزار پروفایل بندی شده برای بیکاران اخیر در هلند” پرداخته شده است.

همچنین این نشریه، گزارش های متنوع دیگری را برای مخاطبان تدوین کرده که ازجمله آن ها می توان به “پیامدهای معرفی نظام بیمه اجتماعی”، “مشخصات الگوی تعادل عمومی محاسبه پذیر” و “نظام بازنشستگی کشورهای مکزیک و اروگوئه” و … اشاره کرد.

علاقه مندان برای دریافت نسخه دیجیتالی این نشریه می توانند به لینک زیر مراجعه کنند:

https://www.cspf.ir/publications/international-publications

 

منبع  https://ww1.issa.int:
مترجم: فریبا بهزاد