صبح امروز (سه شنبه) انجام شد؛

گفت وگوی چهره به چهره مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بازنشستگان کشوری/از حضور پیشکسوت ۹۸ساله آموزش و پرورش تا طرح انواع مطالبات و مشکلات بازنشستگان

برنامه ملاقات مردمی و گفت و گوی چهره به چهره دکتر “نعمت الله ترکی” با بازنشستگان کشوری از ساعت ۸صبح امروز (سه‌شنبه) تا ساعت ۱۱ در محل مدیریت استان تهران و با استقبال بازنشستگان این استان برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این برنامه سه ساعته ضمن شنیدن مشکلات و گفت و گوی نزدیک و صمیمی با بازنشستگان حاضر در واحد پاسخگویی مدیریت استان تهران، دستور رسیدگی به مشکلات مطرح شده را براساس قوانین و دستورالعمل‌های موجود صادر کرد.

از نکات جالب توجه در این دیدار، حضور بازنشسته ۹۸ساله آموزش و پرورش در برنامه ملاقات مردمی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بود. این پیشکسوت ۹۸ ساله شخصا و بدون همراه با پراید شخصی به محل ملاقات مردمی مدیرعامل صندوق آمد و برای دقایقی در بخش پاسخگویی مدیریت استان تهران صندوق بازنشستگی کشوری حضور یافت و با مدیرعامل صندوقبازنشستگی به گفت و گو پرداخت.

در این ملاقات مردمی، مدیران حوزه های مختلف صندوق بازنشستگی کشوری از جمله معاون فنی، مدیران کل فنی، درآمد و هزینه، فرهنگی و اجتماعی، روابط عمومی و امور بین الملل، دفتر هماهنگی امور استان ها و مدیرکل استان تهران، مدیرعامل صندوق را همراهی کرده و ضمن شنیدن یکایک موراد مطرح شده از سوی بازنشستگان، به این عزیزان پاسخ دادند.

ملاقات چهره به چهره از جمله طرح هایی است که در راستای سیاست دولت سیزدهم و تاکید مقام معظم رهبری بر رسیدگی به امور مردم و گفت و گوی نزدیک با مردم و ذینفعان دستگاه های اجرایی با دستور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از امروز (سه شنبه ۱۳تیرماه) عملیاتی شده است.