مدیر صندوق بازنشستگی خراسان جنوبی مطرح کرد:

برنامه‌ریزی برای هفته‌ای بانشاط برای بازنشستگان استان خراسان جنوبی

مدیر صندوق بازنشستگی استان خراسان جنوبی در ستاد استانی بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان بر برنامه ریزی برای هفته ای بانشاط و شاد ویژه بازنشستگان این استان تاکید کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خراسان جنوبی، در ستاد استانی بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی همراه بود، برای برگزاری هفته ای بانشاط ویژه بازنشستگان برنامه ریزی شد.

«محمد باقری نژاد» گفت: اهتمام دستگاه های اجرایی در پاسداشت جایگاه بازنشستگان در قالب دیدار، تجلیل و… از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

باقری نژاد افزود: برگزاری همایش تجلیل بازنشستگان در تاریخ ۱۷ تیرماه، تکلیف شهرداری ها به فضاسازی شهرها با نصب بیلبورد، بنر و… در معابر و میادین اصلی، توجه رسانه ها به ویژه صدا و سیما به بازنشستگان و سالمندان از دیگر مواردی بود که در این جلسه به تصویب رسید.

به گفته وی، به پیشنهاد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه بلیط سینما با تخفیف ویژه و اهدای کتاب به بازنشستگان نیز در این نشست مصوب شد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان خراسان جنوبی گفت: این جلسه دو مصوبه برای اداره کل ورزش و جوانان نیز داشت‌؛ یکی اهدای یک دستگاه فوتبال دستی به خانه امید بیرجند بود که در کنار امکانات ورزشی تنیس، دارت و شطرنج موجود در این مرکز، بخشی از نیاز بازنشستگان را در این مجموعه برطرف خواهد کرد.

باقری نژاد با اشاره به دومین تعهد اداره کل ورزش و جوانان این استان تصریح کرد: قرار شد برنامه ورزش صبحگاهی نیز روز پنجشنبه ٢٢ تیرماه در محل بوستان آزادی و به افتخار بازنشستگان برگزار شود.