تجدید میثاق بسیجیان حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی کشوری با امام راحل همزمان با هفته دفاع مقدس

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری ایراندخت عطاریان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درمراسم تجدید میثاق حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی کشوری با حضرت امام (ره) و بمناسبت هفته دفاع مقدس درکنار حرم مطهر حضرت امام (ره) اظهار داشت: حماسه دفاع مقدس آمیزه ای از شور، عشق، تبلور و اراده ناشی از ایمان ملت غیور ایران اسلامی بود که با صبر، بردباری و مقاومت خود، دشمنان را از خاک کشور بیرون راندند و همه نیروها اعم از ارتش، بسیج، سپاه و عشایر با اتحاد و به برکت اسلام دست دردست هم دادند و علیه دشمن قسم خورده بعثی وارد عمل شدند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: کشوری که مقتدراست استقلال دارد. دشمن بعثی طی ۸ سال استقلال و آزادی ما را به چالش کشاند اما با اثبات اقتدارنظام توسط رزمندگان سلحشور اسلام، استقلال کشور تضمین شد و همه آحاد ملت استقلال و آزادی ایران اسلامی را مرهون مجاهدت رزمندگان، بسیجیان و شهدای اسلام می دانند. مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: همه کارشناسان مباحث استراتژیک و سیاسی در دوران دفاع مقدس اعتراف کردند که ایران با بهره گیری از تعالیم و آموزه های دینی توانست جوانان را برای دفاعی همه جانبه بسیج کنند و بار دیگر ثابت نمایند که عنصر دین و عشق به خدا می تواند جبهه ای مستحکم و نفوذ ناپذیر به وجود آورد که طی ۸ سال در برابر تهاجم همه جانبه دشمن مقاومت کند.
وی ادامه داد: دستاوردهای دفاع مقدس آنگاه مهم جلوه می کند که دشمنان و نوع جنایات آنها را بشناسیم. بدیهی است که شناخت ماهیت و اهداف آشکار و پنهان دشمنانی که طی ۸ سال با ما جنگیدند و نیز نوع و حجم جنایات آنها نسل امروز و فردای ما را درشناخت و حفظ دستاوردهای دفاع مقدس را متعهد خواهد کرد و با افتخارازاین دوران سخن گفته، ارزش های دفاع مقدس را در حفظ، استقلال و عزت دینی خود همیشگی و پایدار خواهیم دانست. عطاریان در پایان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به حضور فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، ملت شهیدپرور، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان، آزادگان و رزمندگان سلحشور، آمادگی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی کشوری را در اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری، دفاع از آرمان ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام داشت.