در خانه معلم و با حضور نفرات برتر برگزار شد؛

اختتامیه پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان استان قم

در آستانه فرارسیدن ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان استان قم در خانه معلم با حضور نفرات برتر برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان قم، این مراسم با حضور «صالح محمدی امین» مدیر صندوق بازنشستگی استان و نفرات برتر رشته های ورزشی بازنشستگان در خانه معلم قم برگزار شد.

در این مراسم «جواد خراسانی» از همکاران مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان قم و مسئول اجرائی مسابقات، گزارش کوتاهی از جشنواره پنجم ارائه کرد.

خراسانی ضمن بیان جزنیات ثبت نام کنندگان و نحوه برگزاری مسابقات گفت: در این دوره حدود ۱۰۰ نفر ثبت نام کردند که این آمار نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته است.

وی افزود: نفرات اول هر رشته به مسابقات منطقه ای که آبانماه امسال برگزار می شود اعزام خواهند شد.

در ادامه این مراسم، «صالح محمدی امین» مدیر صندوق بازنشستگی استان قم نیز ضمن تبریک توأمان اعیاد گذشته، کسب مقام برتر در جشنواره و فرارسیدن ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان گفت: فلسفه برگزاری چنین مسابقاتی ایجاد انگیزه و تحرک برای امر خطیر و مهم ورزش است تا محرکی باشد برای اینکه بازنشستگان به طور مداوم و مستمر به ورزش اهتمام ورزند و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند اگر ورزش برای جوانان لازم باشد برای سالمندان واجب است.

محمدی امین ابراز امیدواری کرد که با تبلیغ و ترویج ورزش و جشنواره ورزشی بازنشستگان از سوی منتخبین به عنوان پرچمدار و سفیر ورزش در سالیان آتی حضور بیشتر و پررنگتری از بازنشستگان را در جشنواره شاهد باشیم.

در پایان برگزیدگان نقطه نظرات خود را بیان کردند؛ برگزاری مسابقات تیمی در برخی رشته ها مثل تنیس روی میز، برگزاری مسابقات داخلی در سطح استان، اختصاص سالن و امکانات دیگر برای ورزش بازنشستگان، فراگیرتر کردن اطلاع رسانی جشنواره برای افزایش آمار شرکت کنندگان از طرق مقتضی، افزدون رشته هایی مثل فوتبال، فوتسال و والیبال به جشنواره و افزایش تعداد افراد اعزامی به مسابقات منطقه ای از جمله دیدگاه هایی بود که در این نشست مطرح شد و مدیر صندوق نیز به مسائل مطروحه پاسخ داد.

در پایان این نشست از برگزیدگان با اهدای لوح مقام و هدیه تقدیر و از آنان تجلیل شد.