در هم‌اندیشی جلسه هییت مدیره کانون بازنشستگان کشوری استان اصفهان مطرح شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری نشست هم‌اندیشی هییت مدیره کانون بازنشستگان کشوری استان اصفهان با معاون اداری و مالی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی، مدیرکل درآمد و هزینه و مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه سیستم های این صندوق در روز دوشنبه چهارم خرداد ماه برگزار شد.
معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری در جلسه اظهار داشت: با استقرار دولت تدبیر و امید و حاکم شدن گفتمان و رویکرد اعتدال‌گرایی دولت یازدهم فضای درونی مثبت و امیدوارکننده ای در کشور و دستگاههای اجرایی ایجاد شده است که به تبع آن درفضای افکار عمومی این ذهنیت و تلقی به وجود آمده که دولت جدید بر مدار عقل و تدبیر تخصصی و نگاه واقع بینانه به دور از اقدامات هیجانی و احساسی حرکت می‌کند.
وی دراین جلسه تصریح کرد: با عنایت به این‌که بخش عمده‌ای از مشترکین صندوق را فرهنگیان عزیز و خدوم وزارت آموزش و پرورش تشکیل می‌دهند و با توجه به طرح تکریم ارباب‌ رجوع و جلوگیری از مراجعه آنها به صندوق، تفاهم نامه مشترک بین صندوق بازنشستگی کشوری و وزارت آموزش و پرورش توسط مدیرعامل صندوق و وزیر محترم آموزش و پرورش به امضاء رسید که خدمات بهینه و تعامل سازنده بین دو دستگاه ایجاد شد.
معاون اداری و مالی درپایان به تهیه پیش‌نویس آیین نامه ارتقاء شأن و منزلت بازنشستگان کشوری در صندوق برای ارائه به هییت محترم وزیران اشاره و خاطرنشان کرد که با تصویب آیین نامه مذکورگامهای موثری درجهت تکریم و تبیین از بازنشستگان صورت خواهد گرفت.
براساس این گزارش در این نشست اعضای هییت مدیره کانون بازنشستگان کشوری استان اصفهان به ذکر مسائل، مشکلات، ظرفیت‌‌ها و قابلیت های بازنشستگان پرداختند و پاسخ تعدادی ازسوالات و ابهامات توسط مدیران‌کل فرهنگی و اجتماعی، درآمد و هزینه و دفتر برنامه ریزی و توسعه سیستم‌های صندوق بازنشستگی کشوری ارائه شد.