دکتر اسلامیان در همایش سراسری مدیران شرکت صنایع شیر ایران در تبریز: پگاه یک برند مهمی است و باید ارزش آن را بدانید

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود اسلامیان روز پنج‌شنبه هشتم مردادماه در همایش سراسری مدیران شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) در تبریز که با حضور تقی‌زاده نایب رییس هیات مدیره و هاشمی عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری سخن می‌گفت، افزود: شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) از مهم‌ترین برندهای صنایع غذایی کشور است که باید قدر آن را بدانید.
وی افزود: انتظار است که برای افزایش بهره‌وری و سوددهی بیشتر و تولید بالا از منابع مالی کشور به بهترین نحو ممکن بهره‌برداری شود.
اسلامیان تاکید کرد: این مسئله مهمی است که مجموعه مدیران اقتصادی با شناخت ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کشور بتوانند با درایت، مدیریت و پیگیری‌های ویژه از امکانات، تجهیزات و منابع کشور به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری شناخت شرایط موجود، تلاش و برنامه‌ریزی برای بازاریابی و صادرات محصولات، تلاش برای جذب منابع و سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی، تجهیز شرکت، بهره‌مندی از مشاورین بین‌المللی برای افزایش دانش فنی مجموعه مدیران شرکت و تلاش برای نهادینه کردن مباحث نرم‌افزاری شرکت را از مهم‌ترین اولویت‌های کاری مدیران شرکت صنایع شیر ایران برشمرد.
اسلامیان افزود: با توجه به شرایط موجود کشور و روند رو به رشد کشور در همه ابعاد بعد از توافق هسته‌ای و اثبات منطقه‌ای قدرت ایران و بهبود تعاملات و ارتباطات جهانی، انتظار است بازارهای هدف را برای صادرات محصولات و تولیدات پگاه شناسایی و با تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسب در این مهم گام‌های بزرگی برداشته شود.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: با عنایت به این که ماهانه بیش از ۱۶۰۰ میلیارد تومان حقوق برای بازنشستگان مشترک صندوق توسط دولت و صندوق پرداخت می‌شود و با توجه به تاکید دولت محترم برای تامین بخش زیادی از هزینه‌های صندوق توسط منابع داخلی و شرکت‌های وابسته، تلاش مدیران پگاه برای افزایش تولید و فروش محصولات برای جبران بخشی از هزینه‌های صندوق بازنشستگی کشوری را خواستار شد.
اسلامیان در پایان خودباوری، همدلی، انسجام در فعالیت‌ها، شناخت فضای موجود کشور، تبلیغات جامع را اساس فعالیت‌های مدیران ذکر کرد.
گفتنی است در این همایش تقی‌زاده نایب رییس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری، مهندسی مجدد فعالیت‌های شرکت صنایع شیر ایران برای کارآمد کردن، افزایش سوددهی، افزایش تولید، صادرات محصولات را خواستار و تاکید کرد: برای سال جاری با برنامه‌ریزی مناسب شاهد روند رو به رشد و تحول در مجموعه شرکت‌های صنایع شیر ایران باشیم.
براساس این گزارش در ابتدای همایش علی رومی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران گزارشی از اقدامات، فعالیت‌ها و راهبردهای آتی شرکت ارایه نمود.