برگزاری غرفه‌های شرکت‌های صندوق بازنشستگی کشوری در حاشیه سی و دومین اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش کشور

هم‌زمان با برگزاری سی و دومین اجلاس سالانه روسای اموزش و پرورش کشور، در حاشیه این اجلاس و با هدف معرفی توانمندی و محصولات شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری، نمایشگاهی از محصولات شرکت‌های صنایع شیر ایران (پگاه)، صنایع لبنی اراک، کفش ملی، صنایع غذایی پیچک، تن بندرعباس و آپاداناسرام در برج میلاد تهران برپا شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، این نمایشگاه در اولین روز مورد بازدید عده‌ای از معاونین و مدیران ارشد وزارت آموزش و پرورش و دیگر شرکت‌کنندگان در همایش قرارگرفت.
مهندس نوید ادهم دبیرکل شورای عالی اموزش و پرورش، دکتر بطحایی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت، دکتر زرافشان معاون اموزش متوسطه، خانم مهندس گرد معاون سازمان مدارس غیرانتفاعی و مشارکت‌های مردمی از جمله معاونین وزارت اموزش و پرورش بودند که از غرفه‌های شرکت‌های وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری حاضر در نمایشگاه، بازدید کردند و با فعالیت‌های این شرکت‌ها و محصولات آنها از نظر کمی و کیفی آشنا شدند.
همچنین دکترصافی مشاور وزیر و رییس هیئت مدیره کانون بازنشستگان اموزش و پرورش کشور و بزرگی‌زاده مشاور معاونت توسعه نیز از دیگر مدیران ارشد بازدید کننده از نمایشگاه بودند.
با توجه به این‌که قریب ۶۰درصد بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری، بازنشسته آموزش و پرورش هستند، آشنایی این قبیل مدیران می‌تواند در توسعه فروش و ارایه خدمات و محصولات شرکت‌های تابعه در سطح کشور موثر واقع شود.
براساس تفاهم نامه امضا شده بین صندوق بازنشستگی کشوری و وزارت آموزش و پرورش، امثال رویداد مندرج در این خبر، زمینه‌هایی برای بهره رساندن به گروه بازنشستگان کشوری است.