اعزام نخستین کاروان بازنشستگان کشوری به عتبات عالیات

نخستین کاروان بازنشستگان دستگاه‌های دولتی زیر پوشش صندوق بازنشستگی کشوری، عازم عتبات عالیات شدند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، عباس رشیدی مدیرکل امور فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در حاشیه مراسم اعزام این گروه از بازنشستگان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما تعداد بازنشستگانی که قرار است تا پایان امسال به عتبات عالیات اعزام شوند را پنج هزار نفر برشمرد و گفت: در این مرحله ۱۱۰ نفر راهی کربلای معلی شدند.
وی اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای این طرح را ۲۵۰ میلیارد ریال دانست و افزود: صندوق بازنشستگی کشوری به هریک از بازنشستگان و یک همراه جمعاً یک میلیون تومان کمک هزینه سفر می‌پردازد.
رشیدی از اعزام ۸۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری به سفرهای زیارتی و سیاحتی خبر داد و گفت: همچنین تا پایان سال ۹۴ قرار است ۱۰ هزار نفر دیگر برای آب درمانی به شهرستان محلات اعزام شوند.
وی از بازنشستگان متقاضی استفاده از تسهیلات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری خواست با مراجعه به سامانه خاتم به آدرس www.khatamtour.ir برای ثبت نام اقدام کنند.
مدیرکل امور فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: این تسهیلات فقط مشمول کسانی می‌شود که تاکنون از این تسهیلات استفاده نکرده‌اند و یا حداقل یک بار به مسافرت رفته‌اند.