مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان:

بازنشستگان سرمایه‌های گرانبها و ارزشمند جامعه هستند

آیین هجدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان کشوری استان سمنان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان : همزمان با ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان، آیین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان استان سمنان با حضور جمعی از مقامات استانی ، بازنشستگان و شش بازنشسته نخبه استان سمنان در سالن هلال احمر برگزار شد.

حسینعلی پهلوانی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان در این آیین ضمن تبریک ۲۵ ذی الحجه و ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های صندوق بازنشستگی کشوری گفت : بازنشستگان سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند که بهره‌گیری از خبرگی و تجربیات این پیشکسوتان می‌تواند راه‌گشا و نقشه راه کارکنان در ارائه خدمت باشد تا از برکت وجودشان چشمه های جوشان نوآوری و خلاقیت در سازمان به منصه ظهور برسد.

وی افزود: بازنشستگی پایان کار نیست؛ بلکه شروع یک فعالیت دیگر و در واقع دوره انتقال تجربیات ارزنده‌ای است که در طی سال‌ها کسب شده و امروز این گنجینه تجربیات را می‌توان در اختیار نسل جوان قرار داد.

پهلوانی با اشاره به لزوم تکریم و تجلیل از بازنشستگان اظهارداشت: حفظ حرمت و عزت پیشکسوتان به‌عنوان یک ارزش ضروری بوده و باید همواره به آن توجه شود.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان با اشاره به جایگاه ارزشمند بازنشستگان گفت: بازنشستگان از فرهیختگان جامعه بوده و مدیران می‌توانند از مشاوره و راهنمایی ، تخصص و مهارت این فرهیختگان بهره گیرند.

درحاشیه این مراسم از شش نفر از نخبگان برتر استان تجلیل شد:
– در بخش علوم ، آموزش و پژوهش ( جناب آقای غلامحسین ریاحی ، بازنشسته آموزش و پرورش شهرستان شاهرود)

– در بخش فرهنگ و هنر (سرکار خانم مریم صبحی بازنشسته اداره کل بهزیستی استان سمنان)

– در بخش فعالیتهای های کارآفرینی و ایجاد اشتغال(جناب آقای شمسین بازنشسته آموزش و پرورش شهرستان سمنان)

– در بخش فعالیتهای ورزشی و تندرستی ( جناب آقای عبدالوهاب ناظمیان علائی بازنشسته آموزش و پرورش شهرستان سمنان)

– در بخش فعالیتهای اجتماعی و عام المنفعه ( جناب آقای رضا افتخاری بازنشسته دانشگاه صنعتی شاهرود)

– در بخش ایثار و فداکاری ( آزاده و جانباز سرافراز جناب آقای غلامعلی احتشام بازنشسته اداره کل بهزیستی استان سمنان)

شایان ذکر است آیین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان استان سمنان، امسال همزمان با سراسر کشور، برای هجدهمین سال پیاپی برگزار شد.