به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان؛

آیین تجلیل از بازنشستگان اهل قلم و فرهنگ و هنر استان خوزستان برگزار شد

آیین تجلیل از «احمد حسین زاده» بازنشسته کشوری اهل قلم، فرهنگ و هنر به مناسبت ۲۵ ذی الحجه “روز خانواده و تکریم بازنشستگان” در منزل ایشان برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خوزستان؛ در راستای اهداف هجدهمین بزرگداشت ۲۵ ذی الحجه «روز خانواده و تکریم بازنشستگان»، “آرش رشادتمند” مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان با جضور در منزل بازنشسته کشوری آقای “احمد حسین زاده” از خدمات ارزشمند ایشان در حوزه شعر و ادب، نقاشی و تالیف کتاب تجلیل و تقدیر کرد.

در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، مدیر صندوق استان گفت: جنابعالی باوجود شرایط خاص جسمی اقدام به تالیف کتب متعددی کردید که این موضوع می تواند الگویی برجسته برای نسل جوان باشد و لذا جنابعالی مایه مباهات و افتخار صندوق بازنشستگی کشوری و جامعه شریف بازنشستگان عزیز هستید.

در ادامه این دیدار، آقای «احمد حسین زاده» ضمن بیان اقدامات خود در حوزه شعر و ادب و نقاشی و ابراز خرسندی از حضور مدیر صندوق استان در منزل ایشان، خواستار انتشار آثار خود در قابل پادکست توسط روابط عمومی صندوق شد که مورد استقبال مدیر استان قرار گرفت.

گفتنی است که آقای احمد حسین زاده به مدت ۱۲ سال است که به دلیل قطع نخاع امکان حرکت ندارد.

در پایان این دیدار مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان از ایشان با اهدای لوح سپاس، شاخه گل و تندیس تجلیل بعمل آوردند.