در هجدهمین بزرگداشت 25ذی الحجه انجام شد؛

تجلیل از بازنشستگان فعال در حوزه ورزشی شهرستان خمین

همزمان با پیاده روی بزرگ خانوادگی در شهرستان خمین از بازنشستگان ورزشکار آن شهرستان تجلیل شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی، در اجرای مصوبات ستاد استانی تکریم بازنشستگان و در راستای سلسله اقدامات ورزشی برگزار شده به مناسبت ۲۵ ذی الحجه سال جاری، همزمان با پیاده روی بزرگ خانوادگی روز جمعه ۱۶ تیرماه شهرستان خمین از بازنشستگان ورزشکار شهرستان خمین تجلیل به عمل آمد.

با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در پیاده روی خانوادگی که همزمان با عید سعید غدیر در پارک بانوان کوه تفریحی بوجه خمین با حضور جمع کثیری از خانواده ها برگزار شد ۵ نفر از ورزشکاران بازنشسته ساکن شهرستان خمین که در رشته های ورزشی والیبال ، شنا ، فوتسال   و .. در دوران بازنشستگی فعالیت می نمایند تجلیل شد.

«صدیقه حسامی» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان مرکزی هدف از تکریم از بازنشستگان فعال در حوزه ورزشی در چنین گردهمایی های خانوادگی را ، نهادینه کردن و ترویج فرهنگ تکریم و احترام به بازنشستگان و سالمندان در بین جامعه و خانواده دانست و ایجاد انگیزه برای دیگر بازنشستگان جهت رو آوردن به ورزش و فعالیتهای جسمانی به منظور سلامتی کامل را از دیگر نتایج این طرح نامید.

در این مراسم که با حضور فرماندار، شهردار، نماینده مجلس شورای اسلامی مردم خمین ، مدیرکل ورزش و جوانان و سایر مسوولین شهرستان برگزار شد، از فعالیتهای ورزشی آقایان محمود محتشمی ، سعید سخائی ، بهمن صالحی ، رضا ملکی ، مرتضی بهلولی بازنشستگان اداره کل ورزش و جوانان ، آموزش و پرورش ، دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان خمین با اهدای هدایا، لوح سپاس و گل قدردانی شد.

این برنامه با پخش زنده شبکه استانی آفتاب همراه بود.