پیام صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان

جامعه فرهیخته میهن اسلامی اذعان دارد بازنشستگان عزیز و فهیم به عنوان نخبگان راهنما و راهگشای جوانان در جهت گیری ها و سیاستگزاری ها و در یک کلمه از تلاشمداران و پرچمداران فرهنگ اسلامی به شمار می آیند و این بسی مایه مباهات و افتخار است.
ارج نهادن به بازنشستگان شریف، پیشکسوتان عرصه های فرهنگ و دانش و ایمان جامعه و آیینه های زلال و بی زنگار و اسوه های نجابت، شکیبایی، هنر و فرهنگ مرزبوم مان هستند.
برما و برهمه نهادهاست تا این نمادهای تجربه و تقوی را پاس بداریم و از دریای بیکران تجارب ارزنده آنان درعرصه های مختلف و با برگزاری مراسم تجلیل و سپاس از بازنشستگان به بهانه های مختلف به خصوص دهمین همایش گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان که با حضور ارزشمند و پرثمر وزیر محترم و ارائه رهنمود و بیانات گرانب های ایشان برگزار خواهد شد، شاهد نشاط، همدلی و همگرایی سازنده و مثبت در اقشار عزیز و فرهیخته بازنشستگان باشیم.
بی تردید تلاش جمعی و دستاوردهای آن نتیجه همفکری و مشارکت بازنشستگان بزرگواری است که به تناسب نقش و احساس مسئولیت خود ایفای نقش نموده اند و برغنای فرهنگی و محتوای اقدامات مربوط به بازنشستگان می افزایند.
در پایان ضمن گرامیداشت ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان عزت، سربلندی، سعادت و بهروزی همه بازنشستگان را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسالت می نماید.