به مناسبت 25 ذی الحجه انجام شد:

دیدار مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی با خانواده ایثارگران و شهدا

در جریان هجدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، مدیر استان مرکزی با دو تن از خانواده شهدا و بازنشستگان ایثارگر استان دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان مرکزی، صدیقه حسامی مدیر استان در ادامه دیدارهای صورت گرفته با خانواده شهدا و ایثارگران با «بهمن رسولی» جانباز ۵۰ درصد و از اسرای جنگ تحمیلی و «احمد آشوری» پدر دو شهید دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدارهای جداگانه که با حضور مسوولین دستگاه های مربوطه و روسای کانون های بازنشستگی صورت پذیرفت، از رشادتمندی های این عزیزان و فرزندانشان در زمان جنگ تجلیل شد.

«بهمن رسولی» جانباز ۵۰ درصد و از اسرای جنگ تحمیلی و بازنشسته جهاد کشاورزی استان مرکزی است که در این دیدار که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی و رییس کانون بازنشستگان کشوری در منزل ایشان صورت پذیرفت از چگونگی اسیر شدن به دست نیروهای عراقی و خاطرات دوران اسارت سخن گفت.

وی به مدت ۳ سال به عنوان مفقودالاثر در اختیار نیروهای بعثی بوده است و خانواده ایشان هیچ اطلاعی از اینکه اسیر شده است نداشتند و پس از آزادی با حضور در خانواده حال جسمانی پدرشان رو به بهبودی می رود. وی در کتاب از “رویا تا واقعیت” به بیان خاطرات زمان جنگ و دوران اسارت خود پرداخته است.

در دیدار دیگر که با  «احمد آشوری» صورت گرفت، مسوول امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی و رییس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش نیز حضور یافتند. «احمد آشوری» از جمله بازنشستگان بالای ۹۰ سال و کهنسالان استان مرکزی است که پدر دو شهید به نام های مهدی و محسن آشوری است.

«صدیقه حسامی» مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی با اشاره به ۲۵ ذی الحجه و هفته تکریم بازنشستگان، حضور در بین بازنشستگان و خانواده های آنان را از اقدامات سال جاری صندوق اعلام کرد.

وی گفت: آرامش و سربلندی کشورمان را مرهون ایثارگری شهدا و جانبازان هستیم. حضور در جمع این عزیزان باعث افتخار است و از تداوم برگزاری محافل صمیمانه و هم اندیشی با ایثارگران در حوزه های مختلف استقبال می کنیم.

وی برای همه ایثارگران و خانواده محترمشان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

در پایان به پاس تقدیر از ایثارگری خانواده شهدا و ایثارگران لوح سپاس، هدیه و گل به ایشان اهدا شد.