مدیر صندوق بازنشستگی آذربایجان شرقی:

خدمات بهتر و شایسته به بازنشستگان جز دغدغه های صندوق بازنشستگی است 

هجدهمین همایش بزرگداشت ۲۵ ذی الحجه روزخانواده و تکریم بازنشستگان استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل به نقل از روابط عمومی مدیریت استان آذربایجان شرقی، هجدهمین بزرگداشت ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان کشوری استان آذربایجان شرقی با حضور دکتر سلمانیان معاون توسعه مدیریت ومنابع استاندار، دکتر منادی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس، فرماندار تبریز ، و مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه استان و مدیرکل تامین اجتماعی استان و اعضای شورای هماهنگی دستگاه های تابعه اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی وجمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و حضور پرشور بازنشستگان و خانواده هایشان در تالار وحدت دانشگاه تبریز روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

در این همایش، «طاهره احمدزاده» مدیر صندوق بازنشستگی استان آذربایجان شرقی، ضمن تبریک ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان و خیر مقدم و تشکر از حضور مسئولین و بازنشستگان عزیز با اشاره به اینکه خانواده بزرگ بازنشستگان جز سرمایه های اجتماعی مملکت ماهستند، گفت: جای جای ایران عزیزمان مرهون خدمات صادقانه و ایثارگری های این عزیزان است.

وی گفت: ۲۵ ذی الحجه فرصتی برای نکوداشت و ارج نهادن به جایگاه و منزلت این بزرگان در جامعه است.

احمدزاده همچنین یادآور شد: در یکسالی که گذشت به لطف خداوند و به برکت حضور دکتر ترکی اتفاق های بسیار خوبی را شاهد بودیم که صدور احکام ۱۵ درصد وزارت بهداشت، افزایش ۱۰۰ درصدی وام و رفع بسیاری از مشکلات مربوط به تاخیر درپرداخت کسور و تسویه معوقات مربوط به بیمه درمان و.. که باید به آن اشاره شود.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های مجدانه مدیرعامل صندوق در امر پیگیری مطالبات بازنشستگان وموضوع همسان سازی، تاکید کرد: خدمات بهتر و شایسته به بازنشستگان جز دغدغه ها و مورد توجه مدیرعامل صندوق است.

مدیر استان در پایان خلاصه ای از عملکرد استان در طول یکسال گذشته بیان کرد.

در ادامه این همایش، معاون استاندار به تکالیف و وظیفه دستگاه های اجرایی در امر خدمات شایسته و تکریم ازبازنشستگان به عنوان آیینه شاغلین سخن گفت.

دکتر منادی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس، نیز به پیگیری مجلس و کمیسیون اجتماعی درخصوص متناسب سازی حقوق بازنشستگان مطالبی ارائه کرد.

این همایش با برنامه های بانشاط و اجرای گروه کُر بازنشستگان با مدیریت “بنیاد فرزانگان” و با سرگروهی استاد آواز آقای امیر سپهر قطعه های فولکلور شادی برای حاضرین اجرا کردند که با استقبال بسیار حضار مواجه شد.

در خاتمه خانم احمدزاده از استاد و اعضای گروه کر با اهدای لوح و دسته گل تجلیل کرد.

همچنین در ادامه مراسم از چهار بازنشسته تلاشگر وهشت بازنشسته نمونه استان در محور های تعیین شده تجلیل شد؛ استاد ” کریم صدقروحی” محور فرهنگ و هنر، ” احمد قهرمانی” محور فرهنگ و هنر، “مرضیه بابا اوغلی” محور فرهنگ و هنر، “علی متفکر آزاد” محور علوم، آموزش و پژوهش، “میر علیرضا صفوی” محور علوم، آموزش و پژوهش، “نسرین پیرسمساری” محور فعالیت های اجتماعی و عام المنفعه و “سید جعفر حسینی” محور ایثار و فداکاری و “رسول شمسی” محور کار آفرینی و ایجاد اشتغال پیشکسوتانی بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم از تلاش های روسای کانون های بازنشستگی استان با شاخه گل و هدیه تقدیر و تشکر شد.