در هفته تکریم بازنشستگان اجرا شد:

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در خانه امید اراک

به همت همکاران خانه امید اراک با هدف تکریم بازنشستگان و در کنار برنامه های اجتماعی برگزار شده در سطح شهر در دهه امامت و ولایت، برنامه های متنوعی نیز در خانه امید اراک برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی، به همت همکاران خانه امید اراک موضوع تکریم بازنشستگان در کنار برنامه های اجتماعی برگزار شده در سطح شهر در ایام دهه امامت و ولایت مورد توجه ویژه همکاران صندوق بازنشستگی قرار گرفت.

«صدیقه حسامی» مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی با اشاره به اهمیت بنیان خانواده و اینکه در آموزه های اسلامی خانواده جایگاه ویژه ای دارد، گفت: خانواده یکی از ارکان اصلی جامعه محسوب می شود. بزرگترها، سالمندان و بازنشستگان به عنوان رکن اصلی و مرکز ثقل خانواده مورد تاکید قرار گرفته و مایه خیر و برکت در خانواده محسوب می شوند؛ به همین دلیل نیز از هر فرصتی با ضریب نفوذ بیشتر برای نکوداشت بازنشستگان در خانواده و جامعه باید بهره ببریم.

وی افزود: با این هدف کارکنان خانه امید اراک با حضور در برنامه های اجتماعی و جُنگ های شبانه دهه امامت و ولایت در حضور خانواده های محترم آنان با اهدای گل از این عزیزان تجلیل نمودند.

گفتنی است، این برنامه که با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک صورت پذیرفت، در حین برگزاری مراسم و با اعلام مجری برنامه به مناسبت تقویمی پیش رو و  اشاره به فلسفه نامگذاری ۲۵ ذی الحجه به روز خانواده و تکریم بازنشستگان، صحبتهایی پیرامون احترام به سالمندان و تکریم بازنشستگان ارایه و  همزمان با آن با اهدای گل از سوی همکاران صندوق بازنشستگی کشوری از بازنشستگان حاضر در برنامه تقدیر صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی استان مرکزی از دیگر اقدامات صورت گرفته در هفته تکریم بازنشستگان در خانه امید اراک برپایی نمایشگاه صنایع دستی و برنامه ورزش صبحگاهی ویژه بازنشستگان بوده است.