با حضور بازنشستگان برگزار شد؛

برگزاری مراسم ۲۵ذی الحجه در خانه های امید میانه و مرند

مراسم ۲۵ذی الحجه در خانه های امید بازنشستگان و همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشسته در شهرستان میانه و مرند برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان آذربایجان شرقی، همایش پیاده روی خانوادگی بازنشستگان به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشسته به همت آقای جباریان مدیر خانه امید شهرستان میانه و مدیریت صندوق بازنشستگی استان آذربایجان شرقی و با حضور شورای اداری و اعضای شورای اسلامی و همکاری اداره ورزش و جوانان و شبکه بهداشت و درمان و  با شرکت پرشور بازنشستگان و مردم شریف میانه در روز پنجشنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان در حاشیه همایش پیاده روی خانوادگی از بین شرکت کنندگان به قید قرعه به ۴۰ نفر جوایز نفیسی اهدا شد.

برپایی ایستگاه سلامت برای بازنشستگان توسط شبکه بهداشت و درمان، برپایی غرفه ایرانسل و اهدای سیم کارت رایگان، غرفه بیمه ملت و تبیین شرایط ویژه بانشستگان و اجرای موسیقی زنده در محل خانه امید از جمله برنامه های این مراسم بود.

لازم به ذکر است از مدال آوران میانه ای شرکت کننده در جشنواره ورزشی بازنشستگان در استان با اهدا جایزه و لوح تقدیر تجلیل شد.

همزمان مراسم جشن تکریم از بازنشستگان باهمت آقای فراز مدیر خانه امید شهرستان مرند با حضور شورای شهر شهرستان و بازنشستگان مرند در خانه امید این شهرستان برگزارشد.