اعطای نشان افتخار مدیریت جهادی به دکتر اسلامیان

نظام‌مند کردن و ساماندهی فعالیت‌های اقتصادی و افزایش ۳۰درصدی سوددهی شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری، نشان افتخار مدیریت جهادی سال۱۳۹۴را برای دکتر محمود اسلامیان، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری به ارمغان آورد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتراسلامیان در سخنرانی خود در دومین همایش ملی مدیریت جهادی، ضمن تبریک دهه‌ی مبارک فجر اظهارداشت: ایران، به لحاظ ژئوپولتیک ظرفیت دارد، قدرت اول منطقه شود.
وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در طول۸سال دفاع مقدس گفت: طی ۴۰۰سال گذشته، جنگ تحمیلی تنها برهه ایست که ایران درآن درگیر جنگ بوده، اما حتی یک وجب از خاک کشور مان از دست نرفته است.
هم‌رزم شهید حاج حسین خرازی گفت: خدا را شاکریم که این اقتدار به کشور بازگشته است و با فداکاری که ملت و در رأس آن حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری داشته اند، توانسته‌ایم با یک برنامه و ثبات این اقتدار را افزایش دهیم. به طوری که همواره در حوزه های سیاسی و دفاعی برنامه و عقلانیت بر آن حاکم بوده است.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ، با اشاره به ضعف کشور در حوزه اقتصاد افزود: تکیه به نفت در این سال ها همواره ما را از توجه به امور دیگر غافل کرد.
دکتر اسلامیان گفت: اگر از همه نعمت های داده شده در کشور استفاده بهینه کنیم به طور قطع اقتدار کشور دربخش اقتصادی نیز همانند قدرت نظامی خواهد شد که اصول آنرا می توان از اقتصاد مقاومتی استخراج کرد.
دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری نیز در این مراسم گفت: با توجه به موانع پیش رو ، جز با مدیریت جهادی نمی توانیم به اهداف توسعه ای برسیم.
وی افزود: مدیریت جهادی یکی از سیاست های اقتصاد مقاومتی است و با عنایت به تأکیدی که رهبر معظم انقلاب در مقدمه این ابلاغیه داشتند این سیاست برای دستیابی به اهداف سند چشم انداز بیست ساله طراحی شده است.
وی گفت: به عنوان نماینده دولتی، که خواهان توسعه و پیشرفت کشور است، بر خود فرض می‌دانم برای تکریم، احترام و تأیید اقدام شایسته‌ای که در همایش مدیریت جهادی صورت گرفت، احترام خود را به این تفکر، همکاری و همراهی قوه مجریه برای ترویج مدیریت جهادی بیان نمایم.
این مراسم با حضور دکتر علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور، دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و سردار کاظمینی فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) و جمعی از خانواده‌های شهدا، مدیران بخش های اقتصادی و صنعتی کشور در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.