در نشست مدیرکل استان تهران با مدیران تعزیرات حکومتی انجام شد؛

بررسی مسائل حوزه بازنشستگی سازمان تعزیرات حکومتی برای سهولت در برقراری حقوق بازنشستگان این سازمان

در نشست مدیرکل صندوق بازنشستگی استان تهران با مدیران کل منابع انسانی و امور حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی، موضوعات مربوط به آیین نامه های مالی، جذب، نظام پرداخت و فوق العاده ویژه کارکنان قضایی و شعب سازمان تعزیرات حکومتی بحث و بررسی شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی اداره کل استان تهران؛ «مرتضی قدرتی پور» مدیرکل صندوق بازنشستگی استان تهران در نشست با نوبخت مدیرکل منابع انسانی و یوزباشی مدیرکل نظارت و امور حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی ضمن بررسی موضوعات مربوط به آیین نامه های مالی، نظام پرداخت، فوق العاده ویژه و جذب کارکنان قضایی و شعب سازمان تعزیرات حکومتی گفت: رویکرد و اولویت های این اداره کل تسریع و رفع موانع احتمالی در برقراری حقوق بازنشستگان تحت پوشش صندوق است.

وی افزود: در این راستا تمام توان و ظرفیت های موجود را بکار خواهیم برد تا در کمترین زمان و با بهترین کیفیت خدمت صندوق بازنشستگی را ارائه کنیم.

نوبخت مدیرکل منابع انسانی سازمان تعزیرات حکومتی نیز ضمن قدردانی از برگزاری این نشست و نگاه متفاوت صندوق بازنشستگی کشوری در دوره جدید مدیریتی، گفت: باتوجه به اینکه تاکنون وضعیت آیین نامه های سازمانی ما تعیین تکلیف نشده است، از صندوق انتظار داریم با رویکرد جدید و مثبتی که دارد در اسرع وقت نسبت به رفع ابهامات موجود و حل این مشکل اقدام شود تا برقراری حقوق بازنشستگان سازمان تعزیرات حکومتی به بهترین شکل ممکن انجام شود.

یوزباشی مدیرکل نظارت و امور حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی نیز درباره مستندات و مصوبات قانونی در خصوص آیین نامه های اداری و استخدامی این سازمان توضیحاتی ارائه کرد.