شماره ۳۰۷ ماهنامه ثمر منتشرشد

شماره ۳۰۷ ماهنامه فرهنگی، اجتماعی و آموزشی ثمر دی ماه ۹۴ در بخش‌های گوناگون با مطالب متنوع منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری؛ سرمقاله این شماره، با موضوع مفهوم سالمندی به قلم محمود اسلامیان نوشته شده است. در بخشی از سرمقاله آمده است: اگرچه چند صباحی است که در نهادها و مجامع مرتبط با افراد سالمند سخن از سالمندی پویا پی در پی تکرار می‌شود، اما باید توجه داشت که هنوز مقدمات و پیش‌نیازهای نظری، حقوقی و مهم‌تر از همه پیش‌نیازهای اجتماعی و اقتصادی این مفهوم در کشور فراهم نشده است و این نقصان سبب شده تا بحث درباره سالمندی پویا از اتاق‌ها و برگه‌های کاغذ فراتر نرود.
این شماره با بازخوانی سخنان رئیس جمهوری ایران درباره امر به معروف و نهی از منکر آغاز شده است. در ادامه و در بخش «جامعه» نشریه ثمر، حاشیه نویسی برای مراسم تجلیل از بزرگان در شب یلدا و گفت‌وگو با محمد کاربخش، یکی از برگزیدگان نیکوکار منعکس شده است.
خاطرات آقابزرگ، راهکارهایی برای تعدیل خودخواهی بین افراد، گفت‌وگو با ایرج راد در خانه تئاتر، مستندی از بازگشت به کار بازنشسته‌ها در ایران، خرید با احتیاط، مروری بر خبرهای صندوق بازنشستگی کشوری، تشویق به جای سرزنش، یادداشتی درباره خواص سبزی‌ها، چرا باید بخندیم، ۷دردی که نباید نادیده بگیریم، شهرگردی با کتاب، کلیک‌های مفرح و سبزینگی به وقت بازنشستگی بخشی از مطالب این شماره از ثمر است.
نشریه ثمر به مدیر مسئولی حامد شمس و سردبیری شهرام فرهنگی از سوی اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری منتشرمی شود.