مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری معرفی شد

آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری روز گذشته (شنبه) با معرفی جواد عشقی نژاد برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در این مراسم که با حضور مدیرعامل هلدینگ مالی، بانکی و سهام صندوق، مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و مدیرکل دفتر حسابرسی داخلی و امور مجامع صندوق بازنشستگی و همچنین اعضای هیات مدیره، معاونین و تنی چند از مدیران شرکت سرمایه گذاری و خدمات مدیریت در محل هلدینگ مالی برگزار شد، جواد عشقی نژاد به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی و از خدمات صلاح الدین قوی پنجه، قدردانی شد.
در این نشست، محمود طهماسبی مدیرعامل هلدینگ مالی، بانکی و سهام صندوق بازنشستگی کشوری، ضمن تقدیر از خدمات صورت گرفته در مدیریت گذشته، گفت: با توجه به گسترش تفکر هلدینگی در مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری، نقش شرکت های تابعه در تحقق دستیابی به اهداف تعیین شده اهمیت بسزایی دارد.
وی با بیان اینکه هلدینگ بودن یعنی کار گروهی و کار گروهی یعنی هم افزایی هرچه بیشتر، تصریح کرد: اکنون در حوزه درون سازمانی روابط افراد باید طوری باشد که تمامی مجموعه در جهت انجام اهداف صندوق، با همت بلند و با توجه به تامین رفاه بیشتر برای مشتریان صندوق که همان بازنشستگان هستند، گام بردارند.
صلاح الدین قوی پنجه نیز در این نشست، گزارشی از عملکرد خود در جایگاه مدیریت پیشین شرکت سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق ارائه کرد.
جواد عشقی نژاد مدیرعامل جدید این شرکت، ضمن قدردانی از فعالیت های صورت گرفته طی سال های اخیر، به بخشی از برنامه ها و اهداف خود اشاره و تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که این شرکت به شکلی شایسته، بازوی تخصصی و اجرایی هلدینگ مالی صندوق بازنشستگی باشد و بتواند نقش حرفه ای خود را در این رابطه ایفا کند.
در آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی، شیرزادی و مرتضی پور نیز به عنوان اعضای جدید هیات مدیره این شرکت معرفی شدند.
شرکت سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق از شرکت های تابعه هلدینگ مالی، بانکی و سهام صندوق بازنشستگی کشوری است که در زمینه سرمایه گذاری در سهام، صندوق های سرمایه گذاری، اوراق مشارکت و هم چنین خدمات مرتبط با بازار سرمایه فعالیت می کند.