با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری انجام شد؛

تجلیل از خانواده شهید و ایثارگر شهرستان‌های سنندج و سقز

در جریان سفر مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به استان کردستان، از چند تن از بازنشستگان و خانواده شهید و ایثارگر در شهرستان های سنندج و سقز تجلیل شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، «نعمت الله ترکی» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به همراه مدیر صندوق بازنشستگی استان کردستان با حضور در منزل «محمدکمال وطنخواه» با این فرزند و برادر سه شهید دیدار و گفتگو کرد.

ترکی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و جانبازان دوران دفاع مقدس با تجلیل از ایثار‌ و فداکاری های خانواده معظم شهیدان تاکید کرد: تجلیل و دیدار با این عزیزان و شنیدن مشکلات و دغدغه آنان حداقل کاری است که می توانیم انجام دهیم.

گفتنی است پدر و سه برادر «محمدکمال وطنخواه» به درجه رفیع شهادت نائل آمده و همسر ایشان نیز جانباز ۹۰ درصد است؛ هر دو نفر این عزیزان بازنشسته کشوری استان کردستان هستند.

همچنین مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با همراهی مدیر صندوق استان کردستان در سفر به شهرستان سقز، با حضور در منزل خانم «شهناز ناصری» بازنشسته آموزش و پرورش استان کردستان و فرزند شهید گرانقدر «اسماعیل ناصری» از ایثار و فداکاری این خانواده معظم شهید تجلیل و تقدیر کرد.

گفتنی است همسر خانم شهناز ناصری نیز از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بوده اند.