تقدیر مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از کارکنان اداره کل روابط عمومی صندوق

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تقدیر از خدمات و تلاش های کارکنان اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل این صندوق، بر ارتباط مستمر و فعال با بازنشستگان ارجمند با استفاده از ابزار جدید ارتباطی تاکید کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر محمود اسلامیان امروز (چهارشنبه) در نشستی صمیمانه، با قدردانی از تلاش ها و خدمات کارکنان اداره کل روابط عمومی این صندوق اظهار داشت: با توجه به اینکه جامعه مخاطب صندوق بازنشستگی کشوری، حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر هستند که با خانواده و عائله مندی، به حدود دو میلیون نفر می رسند، نیاز است تا ارتباط فعال و مستمر با این عزیزان برقرار باشد.
اسلامیان، با بیان اینکه جامعه بازنشستگان در سال های گذشته آسیب های زیادی دیده است، گفت: یکی از مهم ترین آسیب هایی که در دولت گذشته به بازنشستگان کشوری وارد شد، عدم افزایش متناسب حقوق با تورم بود که سبب کاهش قدرت خرید این عزیزان در دولت های نهم و دهم شد و عملا یک بازنشسته سال ۸۶ به نسبت یک بازنشسته سال ۹۲ حداقل ۶۷ درصد فقیرتر شده است.
وی مطالبات و انتظارات جامعه بازنشستگی را به حق توصیف کرد و افزود: باید روابط عمومی از تمامی امکانات و ظرفیت های ارتباطی نوین استفاده کند. در حال حاضر بخش بزرگی از این عزیزان از تلفن همراه و ابزار ارتباطی استفاده می کنند و بنابراین باید تلاش شود تا برنامه ها و مسائل مختلف از این طریق به سرعت به بازنشستگان ارائه شود.
اسلامیان بازگردان شرایط حقوق بازنشستگان به وضعیت مطلوب را دشوار توصیف کرد و گفت: در این زمینه تلاش های خوبی همچون افزایش حقوق آنان بیش از تورم در سه سال گذشته صورت گرفته اما هنوز تا شرایط مورد نظر فاصله وجود دارد و بنابراین، صندوق بازنشستگی تلاش کرده تا در حوزه های جانبی مثل بیمه تکمیلی، سفر و وام های قرض الحسنه یا سایر فعالیت هایی که می توان برای بازنشستگان انجام داد، بخشی از نیازهای این عزیزان را پاسخ دهد.
وی در ادامه تاکید کرد: با این وجود به نظر می رسد که بازنشستگان از این طرح ها و برنامه ها بی اطلاع هستند که انتظار می رود، اطلاع رسانی در این زمینه به خوبی و با قدرت انجام شود.

تهیه خبر: سیدبهنام اخوت پور
عکس: مجید نقابی