به مناسبت روز خبرنگار انجام شد؛

بازدید مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان از روزنامه صبح ساحل و خبرگزاری استانی ایرنا

مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان به مناسبت ۱۷مردادماه “روز خبرنگار” از خبرگزاری ایرنا در استان هرمزگان و روزنامه صبح ساحل بازدید و با مدیران و خبرنگاران این رسانه ها گفتگو کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان هرمزگان، «محسن دوادی» مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان به منظور گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار در محل خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) و دفتر روزنامه صبح ساحل حاضر و با مدیر و خبرنگاران این رسانه ها دیدار و گفتگو کرد.

دوادی، حرفه خبرنگاری را حرفه ای ارزشمند دانست و افزود: خبرنگار عاشق حرفه و هنر خبرنگاری است و مهمترین رسالت خبرنگار بیان واقعیت ها و مطالبه گری، پیگیری و مسؤلیت پذیری است؛ به گونه ای که مسئولان نیز باید جوابگوی مطالبه بر حق مردم باشند.

وی با تاکید بر اینکه جامعه امروزی نیاز به خبرنگاران متخصص و نکته سنج دارد، افزود: مشکلات زیرساختی و علت های آن و دردهای جامعه باید مورد توجه خبرنگاران باشد؛ چون خبرنگار طرف حساب مردم است، نه صاحبان قدرت و همواره باید مطالبه بر حق مردم را از مسئولان پیگیری و به نتیجه برساند.

دوادی همچنین عنوان کرد: جامعه‌ای که فضای رسانه‌ای مرده‌ای داشته باشد به عقب بازمی‌گردد و به همان نسبت، پویایی و نشاط جامعه خبری و خبرنگار جامعه را پویا می‌کند.

در این دیدار از «کمیل بهشتیان» مدیرخبرگزاری جمهوری اسلامی در استان هرمزگان(ایرنا)، «هومن محمد کرمی» خبرنگار جمهوری اسلامی(ایرنا) و «الهام کرمی» مدیر مسئول روزنامه صبح ساحل و «مهراب رشیدی» قائم مقام مدیر مسئول و سردبیر این روزنامه با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل تجلیل شد.