با حضور نمایندگان دفتر بازرسی وزارت کار انجام شد؛

بازرسی از فضاهای عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه وبویراحمد

جلسه بازرسی فضاهای عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویر احمد با حضور دکتر لطفی معاون مرکز بازررسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر صندوق بازنشستگی استان برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه و بویر احمد، روز دوشنبه ۲۳ مردادماه با حضور معاون مرکز بازرسی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و مدیر صندوق بازنشستگی استان ، فضاهای عمومی صندوق بازنشستگی مدیریت استان کهگیلویه و بویر احمد مورد ارزیابی قرار گرفت.

معاون مرکز بازرسی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در این جلسه ضمن اشاره به محورها و معیارهای بازرسی فضاهای عمومی، هدف از بازرسی و ارزیابی را شناسایی و اولویت بندی نقاط ضعف و آسیب پذیر زیر مجموعه های وزارت و در نهایت اجرایی کردن راه حل های اصلاحی در جهت رفع نواقص دانست.

در ادامه «محمد تقی جلیلی بهابادی» مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس اصل برادری دینی، مؤمنان موظف به خدمت ‏به هم هستند و ترک وظیفه امری مذموم شمرده می ‏شود و به معنای ضایع کردن حقوق دیگران است.

وی افزود: در تفکر دینی ما، هرکس در جامعه خدمات بهتر و بیش تری ارائه دهد، و میزان کم تری از خدمات دیگران را مصرف کند، ارزشمندتر است.

شایان ذکر است صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد در سه محور زیر در فضای عموی صندوق ها مورد ارزیابی قرار گرفت:
۱-محور سلامت اداری
۲-محور حقوق شهروندی
۳-محور ارتباطات درون و برون سازمانی ،توانمندی ها و شایستگی های مدیر

در پایان ارزیابی و بازرسی نقاط قوت و ضعف مدیریت استان شناسایی شد و راهکارهای اجرایی جهت رفع نواقص بیان شد.