پیام تبریک مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

《محمد تقی جلیلی بهابادی》 مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است:

آزادگی، وارستگی و رهایی از قید و بند دنیا ساده ترین و در عین حال زیباترین تعبیر است که می توان در وصف آزادگان گفت، چرا که آزادگان  با الهام از مکتب انسان‏ ساز اسلام و سیره ائمه اطهار، دوران دشوار اسارت را با سربلندی به پایان رساندند و علیرغم وجود سخت ترین شرایط در زندان های رژیم بعثی عراق، از باورهای دینی و انقلابی خویش و وفاداری به انقلاب و آرمان های امام راحل دست بر نداشتند.

همه آزادگان مصداق آیات سوره «صف» هستند؛ چرا که بهترین سرمایه خود را که جانشان بود در طبق اخلاص گذاشتند و خداوند نیز به عنوان بهترین خریدار بود و خداوند با این تجارتی که آزادگان کردند، گناهان آنها را بخشیده و آنها را وارد خانه‌هایی در بهشت برین خواهد کرد.

آنان که در سال های درد و فراق، دور از دیار به سر می بردند، کوله باری از خاطرات تلخ و شیرین به همراه دارند که هرکدام از آن ها، درس بزرگی از استقامت و آزادگی است.

یکی از افتخارات ما در صندوق بازنشستگی کشوری وجود بازنشستگان آزاده و ایثارگری است که امنیت امروز ما مدیون از خودگذشتگی آن ها است .

اینجانب بیست و ششم مرداد ماه، سالروز ورود آزادگان سرافراز و گنجینه های ارزشمند انقلاب به میهن اسلامی را به همه آزادگان تبریک و تهنیت عرض می کنم و آرزوی سلامتی و تداوم راه و اندیشه آزادگی برای این عزیزان دارم .

محمد تقی جلیلی بهابادی

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری

استان کهگیلویه و بویر احمد