مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر خبر داد:

تجلیل از ۳ پیشکسوت مشترک صندوق بازنشستگی کشوری استان بوشهر

مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر از تجلیل از ۳ پیشکسوت مشترک صندوق بازنشستگی این استان شامل یک پیشکسوت آزاده و دو تن از پیشکسوتان عرصه‌ رسانه و فعالیت‌های اجتماعی با حضور مشاور امور بازنشستگان کشوری و لشکری استانداری خبر داد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان بوشهر، «داریوش کشتکار» مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری گفت: آزادگان سرافراز مظهر استقامت و خستگی ناپذیری هستند و ما نیز این بزرگان را الگوی خود در خدمت به کشور تا رسیدن به قله موفقیت و سربلندی قرار خواهیم داد.

«احمد موحد» مشاور استاندار بوشهر نیز ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان به‌ میهن اسلامی گفت: باید تجربه و سال ها تلاش‌ ارزشمند پیشکسوتان در عرصه‌ های گوناگون خصوصا در حوزه ایثار و فداکاری مستندسازی شده و به نسل‌های آینده کشور انتقال یابد.

وی افزود: همه‌ دستگاه‌های اجرایی باید در مناسبت های خاص از بازنشستگان خود تجلیل نمایند و از تجربیات این عزیزان استفاده کنند.

در ادامه‌ آقایان «محمدعلی بصری» پیشکسوت آزاده و «مرتضی عالی حسینی» پیشکسوت خبرنگار و عکاس رسانه و «غلامحسین کروبی» پیشکسوت فعال اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر هریک‌ به بیان خاطرات گذشته خود پرداختند و در پایان توسط مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان از آنان‌ تقدیر شد.