با محوریت ارائه خدمات مطلوب تر در حوزه جبران هزینه خسارت درمان بازنسشتگان؛

جلسه فی مابین مدیر صندوق بازنشستگی کشوری و رئیس شرکت آتیه سازان حافظ استان خوزستان

جلسه فی مابین مدیر صندوق بازنسشتگی کشوری استان خوزستان و رئیس شرکت آتیه سازان حافظ با محوریت ارائه خدمات مطلوب تر در حوزه جبران هزینه خسارت درمان بازنسشتگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان خوزستان، جلسه فی مابین مدیر صندوق بازنسشتگی کشوری استان خوزستان و رئیس شرکت آتیه سازان حافظ با محوریت ارائه خدمات مطلوب تر در حوزه جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان در روز دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ در محل شرکت آتیه سازان حافظ در اهواز برگزار شد.

“آرش رشادتمند” مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان در این جلسه ضمن تاکید بر اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری در حوزه بیمه تکمیلی توسط دستگاه های اجرایی و عمل به این تکلیف قانونی توسط آنان از شرکت آتیه سازان خواست در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به جامعه بازنشستگان نسبت به معرفی مراکز درمانی دولتی و خصوصی که از انعقاد قرارداد با شرکت آتیه سازان حافظ و ارائه خدمات به بازنشستگان معزز خودداری می کنند جهت انعکاس به استانداری و دانشگاه علوم پزشکی و سایر مراجع ذیربط اقدام نمایند.

وی همچنین خواستار افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد در استان، بررسی علل تعرفه های غیر متعارف در بعضی از مراکز درمانی در مقایسه با سایر استان ها و همچنین مغایرت آن با مصوبات قانونی، افزایش تعداد نمایندگی های شرکت آتیه سازان در شهر اهواز و سایر شهرهای مورد نیاز، استقرار نمایندگی در محل کانون آموزش و پرورش خوزستان جهت پذیرش اسناد پزشکی بازنشستگان فرهنگی گردید.

در پایان این جلسه اهم موضوعات مطروحه مصوب و مقرر شد شرکت آتیه سازان حافظ اقدامات لازم را جهت ایجاد رضایتمندی در جامعه شریف بازنشستگان در حوزه جبران هزینه خسارت درمان در دستور کار قرار داده و صندوق بازنشستگی کشوری نیز به نوبت خود پشتیبانی لازم را انجام دهد.