رونمایی از ۸ گرید جدید پتروشیمی جم با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی

با حضور وزیر کار و هیات بلند پایه همراه؛ هشت محصول جدید مجتمع پتروشیمی جم رونمایی شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه هیات بلند پایه و با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، استاندار، نماینده مردم کنگان، دیر و عسلویه، مدیرعامل سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی، فرماندار عسلویه، مدیران استانی و شهرستانی از واحدهای مجتمع پتروشیمی جم بازدید کرد و در جریان این بازدید از هشت محصول جدید تولیدی این شرکت رونمایی شد.
علی ربیعی با اشاره به رونمایی از محصولات جدید مجتمع پتروشیمی جم تصریح کرد: این ۸ محصول جدید با تلاش متخصصان داخلی و با مهارت‌های فنی و ذهنی انجام شده‌اند و می‌توان این محصولات را به عنوان محصولات ۱+۱+۸ عنوان کرد. چرا که یکی دیگر از این موفقیت‌ها برای پتروشیمی جم، خودکفایی و دانش متخصصان بومی و دیگری مدیریت این پتروشیمی است و ما افتخار می‌کنیم که دانش ایرانی به خودکفایی رسیده و باید زمینه صادرات بیشتر را فراهم کنیم.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم در مراسم رونمایی از هشت محصول جدید پتروشیمی جم گفت: این محصولات به همت و تلاش کارکنان و متخصصان توانمند پتروشیمی جم تولید شده که نه تنها نیازهای داخلی بلکه نیاز بازارهای جهانی را هم تأمین می‌کند.
سیدحسین میرافضلی در ادامه با یادآوری این موفقیت بزرگ که شعار امسال را تحقق بخشید افزود: دستیابی به این موفقیت و تولید این محصولات بیش از ۱۰۰ میلیون دلار ارزآوری برای کشور دارد.
۸ گرید تولید شده توسط شرکت پتروشیمی جم در تولید درب بطری‌های نوشابه گازدار و بدون گاز و تولید الیاف پلی اتیلن مانند تور ماهیگیری و طناب و همچنین تولید سپر خودرو، باک خودرو و لوله‌های آبیاری در صنعت کشاورزی و لوله‌های گاز در صنعت نفت و گاز استفاده می‌شود که تولید هر یک از اهمیت بالایی برخوردار است.