تیم ملی فوتبال با آسمان به چین سفر خواهد کرد

مشاور ریاست فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان تیم های ملی از پرواز ملی پوشان فوتبال کشورمان به چین با هواپیمای اختصاصی شرکت آسمان وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت با اعلام برنامه های پیش بینی شده برای دیدارهای آغازین تیم ملی کشورمان طی رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: دولت، هواپیمای اختصاصی جهت سفر تیم ملی به چین پیش بینی کرده و تدارک لازم و تأمین آن را به شرکت هواپیمایی آسمان سپرده است.
وی یادآور شد: شرکت هواپیمایی آسمان، هواپیمای ایرباس ۳۴۰ را برای این موضوع در نظر گرفته است. این هواپیما چهار سال قبل نیز با اعزام تیم ملی کشورمان به کره، سفینه شادی مردم ایران شد.
مشاور ریاست فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان تیم های ملی با قدردانی از دکتر علایی، مدیرعامل شرکت آسمان، اظهار داشت: ایشان با پیگیری های مستمر، این مأموریت تاریخی را مجدداً به عهده گرفت، تا در راستای شعار “من یک بازیکن تیم ملی هستم” حمایت عملی خود را در این ارتباط محقق کند. همچنین دکتر اسلامیان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری نیز با توصیه و تأکید برای اجرای این موضوع، زمینه عملی آن را فراهم کرد.
شرکت هواپیمایی آسمان با اختصاص بهترین هواپیمای چهار موتوره ۳۴۰ که مجهز به ۳۵ صندلی first class و ۳۵ صندلی business class است، تلاش دارد تا بهترین شرایط را برای تیم ملی فوتبال کشورمان فراهم کند.
ساکت همچنین یادآور شد: مدت زمان پرواز ملی پوشان کشورمان به چین بالغ بر ۸ ساعت خواهد بود. این درحالی است که هواپیمای پیش بینی شده، ظرفیت پرواز ۱۵ ساعت مستمر را دارد. شرکت هواپیمایی آسمان خدمات بسیار خوبی برای بازیکنان پیش بینی کرده است.
وی اظهار داشت: طبق اعلام، قرار است تا این هواپیما در چین توقف کرده تا امکان برگشت تیم ملی فوتبال ایران را بلافاصله بعد از مسابقه فراهم کند. بازیکنان نیز پس از بازگشت، بنا به توصیه فدراسیون فوتبال و کی روش سریعاً در اختیار باشگاه هایشان قرار گیرند.