علی پروین: اسلامیان از مدیران بزرگ کشور در ورزش و صنعت است

علی پروین، پیشکسوت نامدار فوتبال ایران گفت: دکتر محمود اسلامیان از مدیران بزرگ و موفق کشور در ورزش و صنعت است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از سایت کفش ملی، علی پروین، پیشکسوت فوتبال کشورمان با حضور در گروه صنعتی کفش ملی، در دیدار با مدیرعامل این شرکت گفت: دکتر اسلامیان، مدیر بزرگ و موفقی است که موفقیت های او در فوتبال را هنوز از یاد نبرده ایم.
اسطوره فوتبال ایران که به گفته خودش، سال هاست نشان کفش ملّی را می شناسد و با کفش ملی خاطره دارد، با اشاره به علت حضورش در کفش ملی گفت: مؤسس کفش ملّی، زمانی، ویلایی در لواسان ساخت و دانش آموزان مدارس مختلف تهران را برای تفریح به آنجا می بُرد. اکنون و با گذشت سال ها از ساخت بنا و با وجود قدیمی شدن آن، هر زمان از کنار ویلا عبور می کنم، خاطره آن مرحوم در ذهنم تداعی می شود.
وی افزود: از طرفی دیدار با آقای صالحی که سابقه خدمت در ورزش کشور را دارد و مدیر موفق و کاربلدی است، سبب شد تا در گروه صنعتی کفش ملی حضور پیدا کنم.
پروین با اشاره به اینکه در حال حاضر دکتر اسلامیان ریاست صندوق بازنشستگی کشوری را عهده دار است و گروه صنعتی ملی نیز یکی از زیر مجموعه های این صندوق است، گفت: واقعاً شخصیت آقای اسلامیان را دوست دارم. او از مدیران بسیار توانمند و موفق کشور است که موفقیت های او در فوتبال را هنوز از یاد نبرده ایم.
وی یادآور شد: تا زمانی که دکتر اسلامیان در تیم سپاهان اصفهان مسوولیت داشت، این تیم قهرمان لیگ برتر می شد. او در فوتبال اصفهان و حتی کرمان هم تحول بسیار زیادی ایجاد کرد و در حال حاضر نیز از فدراسیون فوتبال حمایت های بسیاری می کند.
پروین تاکید کرد: به هر حال اسلامیان مدیر بزرگی است و امیدوارم هر کجا هست، موفق باشد.
علی پروین که به سلطان فوتبال ایران مشهور است، درباره استفاده مدارس فوتبال و فوتبالیست ها از محصولات ورزشی کفش ملّی، تصریح کرد: همانطور که گفتم از ۶۰ سال پیش کفش ملّی را می شناسم این برند در ایران بسیار معروف است، اما باید کیفیت کفش ها به خصوص کفش های ورزشی را ارتقاء دهد. این نشان در ورزش نیز می تواند بسیار درخشان ظاهرشود.
وی با بیان اینکه در صورت تولید کفش های با کیفیت ورزشی، ورزشکاران ایرانی نیز می توانند از آن ها استفاده کنند، گفت: ایرادی ندارد که فوتبالیست های کشورمان از کفش ملّی استفاده کنند. وقتی شناسنامه فوتبال ایران به نام باشگاه راه آهن است، شناسنامه صنعت کفش و تولید ملّی نیز به نام کفش ملّی است.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان، اظهار امیدواری کرد: به کمک آقایان اسلامیان، نیک کار و صالحی مدیران صندوق بازنشستگی کشوری، شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و کفش ملی، کیفیت کفش های ملّی هر روز بهتر شده و همه مردم، ورزشکاران، هنرمندان و همه اقشار جامعه از این محصولات استفاده کنند.
وی تاکید کرد: من آماده همکاری با کفش ملی هستم و هر کمکی در توانم باشد برای کفش ملّی، انجام خواهم داد تا به امید خدا، تولید محصولات کفش ملی افزایش یابد. امیدوارم همه دست به دست هم دهیم تا این برند ملّی و قدیمی به جایگاه واقعی برسد.
در بازدید علی پروین از گروه صنعتی کفش ملی، مدیرعامل کفش ملی از طراحی و تولید کفشی با نام علی پروین خبر داد و گفت: این طرح با هدف ماندگاری کفش ملی در اذهان انجام خواهد شد.