بیش از ۱۱ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت همگانی

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تحت پوشش قرار گرفتن ۱۱ میلیون ایرانی در طرح بیمه سلامت همگانی خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از سازمان بیمه سلامت ایران، جمشید تقی‌زاده، اظهار داشت: توسعه بیمه های فراگیر، بهبود فضای کسب و کار، کاهش تصدی‌گری دولت، حمایت از بازنشستگان، معلولان، اقشار آسیب‌پذیر و محروم، کارگران و کارفرمایان، توسعه کمی و کیفی بیمه‌های سلامت، از مواد برنامه پنج ساله ششم دولت تدبیر و امید در بخش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
تقی زاده با اشاره به اهمیت طرح بیمه سلامت همگانی، گفت: بیش از ۱۱ میلیون ایرانی در این طرح کم نظیر پوشش داده شده اند و این طرح همچنان استمرار خواهد داشت. در بودجه کل کشور نیز این بیمه سلامت همگانی مورد توجه ویژه دولت قرار گرفته است.
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین تصریح کرد: آنچه که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دنبال می‌شود، گسترش چتر حمایتی رفاه اجتماعی در سطح کلان کشور برای همه مردم است که در صورت اجرا شدن، گام بزرگی در این زمینه خواهد بود.