کامبیز گروهی مدیرعامل ایران یاسا شد

با تصمیم هیات مدیره شرکت ایران یاسا، کامبیز گروهی به عنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره این شرکت منصوب شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از سایت ایران یاسا، با تصمیم هیات مدیره این شرکت، کامبیز گروهی به عنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره ایران یاسا منصوب و آغاز به کار کرد.
پیش از این انتصاب، گروهی با حکم مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان نماینده شرکت آزادراه امیر کبیر برای عضویت در هیات مدیره شرکت ایران یاسا معرفی شده بود.
گروهی در نخستین حضور خود در شرکت ایران یاسا با اشاره به نقش و توانمندی های این شرکت گفت: ایران یاسا در تولید تایر و تیوب انواع موتورسیکلت، دوچرخه و ماشین های سبک کشاورزی و نیز تولید انواع شیلنگ آب و گاز، در کشور جایگاه ویژه ای دارد.
وی تصریح کرد: باید با همکاری تمامی مدیران و کارکنان این شرکت برای پیشبرد اهداف و کسب موفقیت های بیشتر تلاش کنیم. توجه به تامین نیازهای معیشتی کارکنان ایران یاسا یکی از برنامه های مهم شرکت در آینده خواهد بود.
شرکت ایران یاسا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری بیش از ۴۸ سال است که در بخش تولید انواع تایر و تیوب سبک در کشور با ظرفیت تولید سالانه ۲۵ هزار تن فعالیت می کند و به عنوان بزرگترین تولیدکننده این محصولات در ایران و خاورمیانه شناخته می شود.