در راستای بهره‌مندی از نظرات بازنشستگان انجام شد؛

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ مدیر صندوق بازنشستگی استان کردستان با بازنشستگان کشوری

در راستای بهره مندی از نظرات و پیشنهادات بازنشستگان، جلسه پرسش و پاسخ  با حضور مدیر صندوق بازنشستگی استان کردستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری و به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کردستان در این جلسه که در سالن آمفی تئاتر خانه امیدبازنشستگان شهرستان سنندج برگزار شد در ابتدا «همایون جنتی» نماینده کانون های بازنشستگی استان گزارشی از نشست نمایندگان کانون های بازنشستگی با مدیرعامل صندوق ارائه کرد.

در ادامه نمایندگان بازنشستگان حاضر در جلسه مطالبات خود را از جمله “همسان سازی ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان با شاغلین همتراز، رفع تبعیض در همسان سازی حقوق بازنشستگان دستگاه‌های مختلف، گنجاندن موضوع متناسب سازی در برنامه هفتم، افزایش سالیانه حقوق براساس نرخ واقعی تورم، اجرای کامل ماده ۸۵ ق م خ ک توسط دستگاه های اجرایی، اجرای ماده۱۱۲ برنامه ششم در خصوص مناطق عملیاتی، بکارگیری فرزندان بیکار بازنشستگان در مجموعه های وابسته به صندوق بازنشستگی، پرداخت به موقع کسورات حقوق و…” بیان کردند.

«محمد احمدی» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان نیز ضمن شنیدن مطالبات و دغدغه های بازنشستگان حاضر در این نشست، در خصوص موارد مطرح شده گفت: این دغدغه ها به حق است و ما نیز در کنار شما پیگیر مطالبات اصلی و مهم بازنشستگان عزیز هستیم.

وی یادآور شد: نمایندگان عزیز بازنشستگان و همه ما باید از روش های قانونی، مسیر درست و مراجع ذیصلاح این مسائل را پیگیری و دنبال نماییم.

وی همچنین گفت: دکتر ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری نیز این دغدغه ها و مسائل بازنشستگان را که مطالبه اصلی و مهم عزیزان بازنشسته است، یک اولویت مهم برای صندوق می دانند و بر پیگیری جدی آن تاکید دارند.

مدیر صندوق بازنشستگی استان در پایان افزود: از نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی می خواهیم تا مطالبات و دغدغه های بازنشستگان را پیگیری و در برنامه هفتم توسعه موردنظر قرار دهند.

وی همچنین خواستار فعالیت بیشتر بازنشستگان در کانون های بازنشستگی شد.