کفش ملی می تواند به جایگاه اصلی خود بازگردد

کفش ملی با حمایت هلدینگ صنعت و معدن صندوق بازنشستگی کشوری و مدیریت توانمند گروه صنعتی ملی، توانایی بازگشتن به جایگاه اصلی خود را دارد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از سایت گروه صنعتی ملی، دکتر محمود اسلامیان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در آیین افتتاح مجموعه فروشگاهی کفش ملی در منطقه گلوبندک تهران، گفت: کفش ملّی جایگاهی نوستالوژیک در تاریخ ایران دارد که متأسفانه در دهه های گذشته موفقیت خود را ازدست داده بود.
اسلامیان اضافه کرد: در حال حاضر با حمایت های هلدینگ صنعت،گردشگری و حمل نقلِ صندوق، مدیریت جدید تلاش کرده تا کفش ملّی را به جایگاه اصلی برگرداند و بتواند خود را به عنوان یک نشان ملّی مطرح کند.
اسلامیان با تاکید بر لزوم حمایت از تولید داخل، تصریح کرد: یک گزینه این است که انبوهی از کفش های چینی یا دیگر کشورها وارد کشور کنیم و گزینه دیگر این که خودمان کالاهای با کیفیتی تولید کرده و بتوانیم نیاز جامعه را تأمین کنیم. یعنی ایجاد اشتغال کرده و به توسعه کشور کمک کنیم که در این زمینه کارهای خوبی در حال انجام است.
وی به بازسازی فروشگاه های قدیمی و فرسوده کفش ملی اشاره کرد و گفت: بازسازی فروشگاه هایی که در سی سال گذشته هیچ یک از آن ها بازسازی نشده بود، در دستور کار گروه صنعتی کفش ملّی قرار گرفته است.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه کفش ملّی می تواند همچون گذشته نشان برتر صنعت کفش در ایران باشد، گفت: این کار نشدنی نیست و تنها اراده نیاز دارد. همه تغییرات، از تغییر تفکر شروع می شود که اکنون این تغییر مهم آغاز شده است.