مدیر صندوق بازنشستگی کهگیلویه و بویراحمد:

دولت سیزدهم “ساده‌زیستی، درمیان مردم بودن و خدمت بی‌منت” را سرلوحه قرار داده است

به مناسبت هفته دولت از سه بازنشسته استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل و قدردانی شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه و بویر احمد، روزشنبه ۵ شهریورماه با حضور مدیر صندوق بازنشستگی استان، مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدیر کل بهزیستی استان و روسای کانون های بازنشستگی ضمن دیدار با سه بازنشسته استان کهگیلویه وبویر احمد به مناسبت هفته دولت، از سی سال زحمات ایشان تجلیل و قدردانی شد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری کهگیلویه و بویر احمد در این مراسم گفت: هفته دولت فرصتی است تا با نگاه به گذشته و قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های بی دریغ خادمان ملت، در کنار نقاط قوت، نقدهای سازنده و راهکارهای آن را در ظرفی از دلسوزی و منطق تقدیم دولت‌مردان خدوم کنیم.

«محمد تقی جلیلی بهابادی» گفت: تشکیل دولتی انقلابی و مکتبی، توسط دو همسنگر صدیق (شهیدان رجایی و باهنر) در عرصه ایمان و عدالتخواهی, با وفاداری بر عهد و پیمان و اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی در جهت رفع استضعاف، محرومیت و تبعیض، گام بلندی بود که نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت را در مسیر پیشرفت و آبادانی و سرافرازی در تاریخ پر افتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به ثبت رسانید.

وی در ادامه افزود: بی شک فرصت طلایی بهره‌ مندی از توانمندی‌های بازنشستگان و درس اندوزی از تجربیات گذشته به عنوان ظرفیت های ملی و بومی ، می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات و دغدغه های مدیران باشد.

جلیلی ادامه داد: امروز دولت سیزدهم با رویکرد دولت مردمی، هم راستا با نقشه راه بیانیه گام دوم انقلاب تلاش دارد تا ضمن حفظ دستاوردهای آن شهیدان والامقام؛ ساده زیستی، در میان مردم بودن و خدمت بی منت را برای رشد، پویایی، عمران وآبادانی ایران عزیز سرلوحه خود قرار دهد.

«حسنعلی عزت خواه» مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم گفت: هفته دولت را به طور ویژه به مقام شامخ پیشکسوتان و بازنشستگان گرامی که سالیان سال عمر شریف خود را در راه خدمت به هموطنان و میهن عزیز طی نموده و آثار خدمتی درخشانی از خود به یادگار گذاشته اند تبریک و تهنیت عرض می کنم.

در ادامه «محمدکریم آریا» مدیرکل بهزیستی استان نیز از حضور مدیر صندوق بازنشستگی استان و برنامه های این صندوق برای خدمت به بازنشستگان قدردانی کرد و گفت: وضعیت و جایگاه کنونی بهزیستی مرهون زحمات، تلاش ها و به دوش کشیدن سختی‌ها توسط کارکنان بازنشسته در گذشته است و الان احساس وظیفه داریم ضمن ارائه خدمات مطلوب سازمانی، به اشکال مختلف آن ها را تکریم کنیم.

اعزام بازنشستگان بهزیستی استان به اردوی تفریحی با هزینه سازمان، و واریز پرداختی رفاهی برای بازنشستگان همانند سایر کارکنان شاغل از جمله برخی اقدامات بدیع مدیرکل بهزیستی استان درقبال بازنشستگان است.

در این دیدار از اولین بانوی معلم استان «خانم اقدس موسوی قوام آباد سفلی» بازنشسته آموزش و پرورش، آقای «بهرام لرکی» پیشکسوت ورزش و بازنشسته برجسته اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان و آقای «بیت اله فردوسی پور» بازنشسته سازمان بهزیستی استان با اهدای لوح و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.