افزایش تولید لوله سازی اهواز نسبت به سال گذشته

مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت لوله سازی اهواز گفت: در کمتر از شش ماه نخست امسال، حجم تولیدات این شرکت با کل تولیدات سال ۹۴ برابر شده است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، عبدالحسین بساق زاده گفت: شرکت لوله سازی اهواز توانست در نیمه نخست شهریور امسال و ظرف کمتر از شش ماه، بیش از کل پوشش لوله تولید شده در سال ۱۳۹۴ را به میزان ۵۸۲ هزار و ۲۰۸ مترمربع تولید و عرضه کند.
بساق زاده افزود: در همین راستا برنامه ریزی‌های لازم برای خرید مواد سه گانه پوشش لوله انجام شده تا تولید پوشش های لوله ای این شرکت حداقل دو برابر سال گذشته افزایش یابد.
وی همچنین اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، فروش لوله شرکت لوله سازی اهواز تا این زمان به ۱۲۷ هزار و ۷۶۳ تن رسیده که این میزان تولید، ۲۴ درصد بیشتر از کل فروش سال گذشته یعنی حدود ۱۰۲ هزار و ۸۷۸ تن، است.
مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت لوله سازی اهواز همچنین ابراز امیدواری کرد: با کاری جهادی و در مدت زمانی کوتاه، این شرکت به اوج موفقیت رسیده و بتواند در حوزه صنعت، با استفاده از سیاست های اقتصاد مقاومتی و تاکید بر تولید ملی، دِین خود را به کشور ادا نماید.