در ادامه پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان؛

مسابقات پتانگ و دومیدانی امدادی بازنشستگان استان خراسان رضوی برگزار شد

پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان مشترک صندوق بازنشستگی کشوری در استان با برگزاری مسابقات پتانگ و دومیدانی امدادی از سری مسابقات گروهی و تیمی، پایان یافت.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری و به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خراسان رضوی، در همین راستا و همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، مسابقه تیمی پتانگ و دومیدانی امدادی از سری مسابقات استانی پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان برای آقایان و بانوان پیشکسوت استان در زمین پتانگ شهرداری مشهد و سالن سرپوشیده دومیدانی باغبان باشی مشهد ، برگزار شد.

«عفت حسینی» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خراسان رضوی در همین زمینه گفت: برگزاری جشنواره ورزشی و مسابقات ورزشی تیمی و گروهی علاوه بر تقسیم وظایف بین هم تیمی ها، موجب افزایش روحیه همکاری، تعاون و یکدلی بین بازیکنان می شود.

وی افزود: با برگزاری این دور از مسابقات، پرونده بازی ها در مرحله استانی پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان بسته شد و نفرات برتر برای شرکت پرشور و پرتوان تر درمسابقات منطقه ای به تمرینات خود ادامه خواهند داد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی همچنین گفت: امکانات ورزشی خانه های امید استان شامل تنیس روی میز، دارت، فوتبال دستی، تردمیل، شطرنج، صندلی ماساژور و سایر امکانات موجود، به صورت ویژه برای تمرینات این بزرگواران در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

براساس این گزارش، تیم برتر مسابقات پتانگ ، عبارتند از:
۱- خانم زهرا حسن نژاد رنجبر
۲- خانم رویا شورورزی

تیم برتر دومیدانی امدادی بانوان :
۱- خانم منیژه پهلوان
۲- خانم ناهید دری
۳- خانم اعظم باغبان نژاد
۴- خانم مهدیه علیمردانی

تیم برتر دومیدانی امدادی آقایان :
۱-آقای محمد هلالی
۲- آقای علیرضا اطاقی
۳- آقای براتعلی هلالی
۴- آقای علیرضا پاینده ثانی