به مناسبت هفته دولت؛

ملاقات صمیمی و عمومی مدیر صندوق بازنشستگی استان آذربایجان شرقی با بازنشستگان برگزار شد

به مناسبت هفته دولت ملاقات صمیمی و عمومی مدیر صندوق بازنشستگی استان آدربایجان شرقی با بازنشستگان کشوری با حضور نماینده استاندار برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی استان آذربایجان شرقی، به مناسبت هفته دولت مدیر صندوق بازنشستگی استان به همراه معاون ارتباطات مردمی استانداری با بازنشستگان کشوری در خانه امید شهرستان تبریز دیدار ‌و گفتگو کردند.

این برنامه که در روز چهارشنبه ۸ شهریورماه انجام شد، مدیر صندوق بازنشستگی استان آذربایجان شرقی در ملاقات چهره به چهره با بازنشستگان کشوری، پای درخواست های این عزیزان در سالن اجتماعات خانه امید تبریز نشست.

در این دیدار گرم و صمیمی بازنشستگان ارجمند کشوری درخواست و مشکلات و خودشان را بیان کردند که عمده درخواست ها در راستای بیمه تکمیلی، مشکلات معیشتی و رتبه بندی معلمان بازنشسته، همسان سازی حقوق، اجرای رای دیوان له بازنشستگان شرکت مخابرات، بیکاری فرزندان بازنشستگان، برگزاری مجدد سفرهای زیارتی و سیاحتی برای بازنشستگان بود.

«طاهره احمدزاده» مدیر استان نیز ضمن راهنمایی و پاسخ به درخواست بازنشستگان گفت: اولویت صندوق بازنشستگی تلاش درجهت ‌افزایش رفاه و خدمات بیمه ای است و ارائه تسهیلات تا حدودی کمک به رفع مشکلات کرده است.

وی افزود: صندوق با گسترش ارتباط چهره به چهره و ملاقات ها عمومی با جامعه مشترکین با همفکری بازنشستگان نسبت به نیازهای آنان مطلع تر شده و درصدد کم کردن دغدغه ها و مشکلات بازنشستگان است.

این ملاقات به لحاظ استقبال بازنشستگان به گفتگو و ارتباط صمیمی به بیش از دو ساعت به طول انجامید.