با رقابت 30خودرو صورت گرفت؛

برگزاری اولین دوره از مسابقات رالی بازنشستگان در استان البرز

اولین دوره از مسابقات رالی بازنشستگان در استان البرز روز جمعه ۱۰شهریورماه ۱۴۰۲ با رقابت بیش از ۳۰بازنشسته علاقه مند برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان البرز، جلسه توجیهی رالی تور گردشگری خانوادگی ویژه بازنشستگان استان البرز نیز عصر روز پنجشنبه نهم شهریور ماه در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج برگزارشد.

براساس این گزارش، روز جمعه دهم شهریور ماه، مسابقات رالی تور گردشگری خانوادگی ویژه بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری به همت مدیریت بازنشستگی استان البرز و با همکاری هیات اتوموبیلرانی استان برگزار شد.

در این رقابت ها ۳۰دستگاه خودرو از بازنشستگان استان در مجتمع فرهنگی، هنری، تجاری پرشین مهر شهر کرج گرد هم آمدند و با حضور سرپرست مدیریت بازنشستگی استان سرکار خانم عرفانی و آقای درویشی مدیر اتوموبیلرانی استان البرز رقابت خود را به سمت طالقان آغاز کردند.

این گزارش حاکی است که ۱۵ دستگاه خودرو شامل تیم داوری، فنی، اجرایی و امداد خودرو نیز شرکت کنندگان را در این دوره از مسابقات همراهی کردند.

در پایان مراسم خانم عرفانی ضمن قدردانی از همه بازنشستگان و پیشکسوتان صندوق و همچنین مسئولین هیات اتوموبیلرانی جناب آقای درویشی رییس اتومبیلرانی استان و سایر مسئولین اجرایی هیات اتوموبیلرانی جهت شرکت و همراهی در این دوره از مسابقات، برای بازنشستگان کشوری حاضر در این رقابت آرزوی سلامتی و نشاط کردند.