محمودپور سرپرست شرکت فولاد اکسین شد

در مراسمی با حضور مدیرعامل هلدینگ انرژی صندوق بازنشستگی کشوری، عبدالرضا محمودپور به عنوان سرپرست جدید شرکت فولاد اکسین خوزستان معرفی شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی هلدینگ انرژی، آیین تکریم و معارفه مدیران عامل جدید و قدیم شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور علیرضا برادران مدیرعامل هلدینگ انرژی صندوق برگزار شد و عبدالرضا محمودپور معاون منابع انسانی و امور اجتماعی ذوب آهن اصفهان جایگزین عزیز قنواتی مدیرعامل پیشین این شرکت شد.
مدیرعامل هلدینگ انرژی صندوق بازنشستگی کشوری در این مراسم با اشاره به ظرفیت های مناسبی که در استان های جنوبی کشور وجود دارد، گفت: وجود منابع غنی خدادادی و نیروی انسانی فعال و متدین در استان های جنوبی کشور سبب شده تا بخش عمده ای از سرمایه گذاری های صندوق بازنشستگی کشوری در استان های جنوبی به ویژه خوزستان متمرکز شود.
برادران افزود: دو پروژه بزرگِ صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان و نیروگاه اندیمشک ۳ از جمله سرمایه گذاری های جدی صندوق بازنشستگی کشوری در خوزستان است.
وی بر ضرورت توجه به ارتقا بهره وری و بازدهی سرمایه گذاری ها در شرکت های زیرمجموعه صندوق تاکید کرد و گفت: شرکت فولاد اکسین خوزستان تنها شرکت تولید کننده ورق های با استاندارد API (ورق های عریض) در خاورمیانه است و به همین دلیل نیز باید در جهت بهره وری و بازدهی بیشتر سرمایه در این مجموعه تلاش شود.
مدیرعامل هلدینگ انرژی صندوق بازنشستگی کشوری، عبدالرضا محمودپور را فردی کارآزموده در صنعت فولاد کشور دانست و افزود: ترکیب جدید هیات مدیره این شرکت و تغییرات مدیریتی در آن، از آینده ای روشن و روبه رشد خبر می دهد.
شرکت فولاد اکسین خوزستان یکی از ?? شرکت برتر دنیاست که با تولید ورق هایی با آلیاژ فولادی خاص به عرض ۴.۵ متر، نیاز صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و کشتی سازی و صنایع خاص داخلی و خارجی را تامین می کند.