شالباف، مدیرعامل گروه صنعتی ملی شد

آیین معارفه علی شالباف، مدیرعامل جدید گروه صنعتی ملی با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران هلدینگ آتیه صبا و همچنین مدیران بخش های مختلف گروه صنعتی ملی و شرکت های تابعه برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی ملی، احمدرضا نیک کاراصفهانی با معرفی علی شالباف به عنوان مدیرعامل جدید گروه صنعتی ملی و قدردانی از تلاش های منوچهر صالحی مدیرعامل پیشین این گروه، اظهار داشت: مدیرعامل جدید گروه صنعتی ملی، فردی با سابقه در صنعت کفش و بخش خصوصی کشور، خوش فکر و ایده پرداز است.
وی با تأکید بر ضرورت نقش و جایگاه کفش ملی در بازار جهانی کفش، گفت: اشتغال زایی در سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» از سرفصل های مهم بیانات مقام معظم رهبری و از مأموریت های اصلی کفش ملی است که باید برای تحقق آن تلاش کرد.
نیک کاراصفهانی، راه اندازی خط تولید کفش ملی با استفاده از دستگاه های پیشرفته را گامی مهم در جهت ایجاد رقابت و اشتغال جوانان عنوان کرد و افزود: هلدینگ آتیه صبا تلاش دارد تا با حمایت از گروه صنعتی ملی، مشکلات موجود را برطرف کند.
علی شالباف، مدیرعامل جدید گروه صنعتی ملی نیز در سخنانی با تاکید بر اهمیت جایگاه کفش ملی در صنعت و اقتصاد کشور، گفت: مجموعه گروه صنعتی ملی و کفش ملی باید با تکیه بر برنامه های کوتاه، میان و بلندمدت و در سایه همدلی و همگرایی همگانی، به جایگاه ویژه خود در فرهنگ و اقتصاد ایران دست یابد.